Запис Детальніше

Програма та робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг» (для студентів 4 курсу заочної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр, напрямів підготовки 6.030504 «Економіка підприємства, 6.030509 «Облік і аудит» галузі знань 0305 – «Економіка та підприємництво»).

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Програма та робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг» (для студентів 4 курсу заочної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр, напрямів підготовки 6.030504 «Економіка підприємства, 6.030509 «Облік і аудит» галузі знань 0305 – «Економіка та підприємництво»).
 
Creator Фісун, К.А.
Жовтяк , Г.А.
 
Subject Маркетинг
 
Date 2010
 
Type Учебный материал
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/18183/1/%D0%A0%D0%B0%D0%B1%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3_%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%8F_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%B8.pdf
Фісун, К.А. и Жовтяк , Г.А. (2010) Програма та робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг» (для студентів 4 курсу заочної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр, напрямів підготовки 6.030504 «Економіка підприємства, 6.030509 «Облік і аудит» галузі знань 0305 – «Економіка та підприємництво»). [Учебный материал]
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/18183/