КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ БУДІВНИЦТВА ТА РИНКУ НЕРУХОМОСТІ
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ БУДІВНИЦТВА ТА РИНКУ НЕРУХОМОСТІ |
|
Creator |
Іванченко, А.М.
|
|
Subject |
Выпуск 96. Серия: Экономические науки
|
|
Publisher |
Харківська національна академія міського господарства
|
|
Date |
2010-11-30
|
|
Type |
Статья
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/19743/1/268-273_%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%90%D0%9C.pdf
Іванченко, А.М. (2010) КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ БУДІВНИЦТВА ТА РИНКУ НЕРУХОМОСТІ. Коммунальное хозяйство городов (96). pp. 268-273. |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/19743/
|
|