Запис Детальніше

ВИЗНАЧЕННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ ЗАЛУЧЕННЯ АУТСОРСИНГА МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВИЗНАЧЕННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ ЗАЛУЧЕННЯ АУТСОРСИНГА
МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
 
Creator Дмитрієв, І.А.
Горова, К.О.
Загоскіна, Т.О.
 
Subject Выпуск 96. Серия: Экономические науки
 
Publisher Харківська національна академія міського господарства
 
Date 2010-11-30
 
Type Статья
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/19779/1/274-279_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D1%96%D1%94%D0%B2_%D0%86%D0%90.pdf
Дмитрієв, І.А. и Горова, К.О. и Загоскіна, Т.О. (2010) ВИЗНАЧЕННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ ЗАЛУЧЕННЯ АУТСОРСИНГА МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ. Коммунальное хозяйство городов (96). pp. 274-279.
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/19779/