Програма і робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу. Модуль 2. Функції управління і маркетинг в умовах ринку» (для студентів 5 курсу заочної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст, напряму підготовки 0921 (6.060101) – «Будівництво», спеціальності «Теплогазопостачання і вентиляція».
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Програма і робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу. Модуль 2. Функції управління і маркетинг в умовах ринку» (для студентів 5 курсу заочної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст, напряму підготовки 0921 (6.060101) – «Будівництво», спеціальності «Теплогазопостачання і вентиляція».
|
|
Creator |
Богдан, Н.М.
|
|
Subject |
Основы менеджмента и маркетинга
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Учебный материал
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/20843/1/%D0%A0%D0%9D%D0%9F_%D0%9C%D0%B8%D0%BC_%D0%9C2.pdf
Богдан, Н.М. (2010) Програма і робоча програма навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу. Модуль 2. Функції управління і маркетинг в умовах ринку» (для студентів 5 курсу заочної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст, напряму підготовки 0921 (6.060101) – «Будівництво», спеціальності «Теплогазопостачання і вентиляція». [Учебный материал] |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/20843/
|
|