Запис Детальніше

МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО БЮДЖЕТУ ПІДПРИЄМСТВА

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО
БЮДЖЕТУ ПІДПРИЄМСТВА
 
Creator Лях, І.С.
 
Subject Выпуск 98. Серия: Экономические науки
 
Publisher Харківська національна академія міського господарства
 
Date 2011-04-20
 
Type Статья
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/21521/1/269-274_%D0%9B%D1%8F%D1%85_%D0%86%D0%A1.pdf
Лях, І.С. (2011) МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО БЮДЖЕТУ ПІДПРИЄМСТВА. Коммунальное хозяйство городов (98). pp. 269-274.
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/21521/