МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО БЮДЖЕТУ ПІДПРИЄМСТВА
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО БЮДЖЕТУ ПІДПРИЄМСТВА |
|
Creator |
Лях, І.С.
|
|
Subject |
Выпуск 98. Серия: Экономические науки
|
|
Publisher |
Харківська національна академія міського господарства
|
|
Date |
2011-04-20
|
|
Type |
Статья
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/21521/1/269-274_%D0%9B%D1%8F%D1%85_%D0%86%D0%A1.pdf
Лях, І.С. (2011) МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО БЮДЖЕТУ ПІДПРИЄМСТВА. Коммунальное хозяйство городов (98). pp. 269-274. |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/21521/
|
|