Запис Детальніше

Стейкхолдерно-орієнтований підхід в управлінні капіталом бренду будівельних корпоративних підприємств: Монографія.

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стейкхолдерно-орієнтований підхід в управлінні капіталом
бренду будівельних корпоративних підприємств: Монографія.
 
Creator Мамонов, К.А.
 
Subject Монографии
П68. Количество опубликованных монографий, которые отвечают требованиям ВАК Украины. Источник: форма № 3-наука
 
Description Обґрунтовано теоретико-методологічні положення і практичні аспекти сутності та особливостей формування й
використання капіталу бренда будівельних корпоративних підприємств. Проаналізовано підходи і запропоновано
методологію оцінки розвитку капіталу бренда, здійснено її апробацію на вітчизняних будівельних корпоративних
підприємствах.
Розглянуто теоретичні засади визначення й оцінки взаємодії стейкхолдерів на будівельних корпоративних підприємствах, запропоновано напрями аналізу й управління заємовідносинами зацікавлених осіб. Обґрунтовано теоретико-методологічні підходи щодо визначення організаційно-економічного механізму формування капіталу бренда для стейкхолдерів. Запропоновані напрями розробки й впровадження організаційно-економічного механізму формування капіталу бренда для стейкхолдерів на будівельних корпоративних підприємствах. Охарактеризовано систему інформаційного захисту в рамках організаційно-економічного механізму для підвищення ефективності й результативності прийняття
управлінських рішень щодо взаємодії із зацікавленими особами на будівельних корпоративних підприємствах.
Рекомендовано для фахівців у галузі економіки та управління, викладачів, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.
 
Publisher Харківська національна академія міського господарства
 
Date 2012
 
Type Монография
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/25900/1/%282012%20%D0%BF%D0%B5%D1%87.%20%D0%B2%D0%B0%D1%80.%2032%D0%9C%D0%9D%20Monogr_MKA%20_2_%29.pdf
Мамонов, К.А. (2012) Стейкхолдерно-орієнтований підхід в управлінні капіталом бренду будівельних корпоративних підприємств: Монографія. Другой. Харківська національна академія міського господарства. (В процессе публикации)
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/25900/