Стейкхолдерно-орієнтований підхід в управлінні капіталом бренду будівельних корпоративних підприємств: Монографія.
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стейкхолдерно-орієнтований підхід в управлінні капіталом бренду будівельних корпоративних підприємств: Монографія. |
|
Creator |
Мамонов, К.А.
|
|
Subject |
Монографии
П68. Количество опубликованных монографий, которые отвечают требованиям ВАК Украины. Источник: форма № 3-наука |
|
Description |
Обґрунтовано теоретико-методологічні положення і практичні аспекти сутності та особливостей формування й використання капіталу бренда будівельних корпоративних підприємств. Проаналізовано підходи і запропоновано методологію оцінки розвитку капіталу бренда, здійснено її апробацію на вітчизняних будівельних корпоративних підприємствах. Розглянуто теоретичні засади визначення й оцінки взаємодії стейкхолдерів на будівельних корпоративних підприємствах, запропоновано напрями аналізу й управління заємовідносинами зацікавлених осіб. Обґрунтовано теоретико-методологічні підходи щодо визначення організаційно-економічного механізму формування капіталу бренда для стейкхолдерів. Запропоновані напрями розробки й впровадження організаційно-економічного механізму формування капіталу бренда для стейкхолдерів на будівельних корпоративних підприємствах. Охарактеризовано систему інформаційного захисту в рамках організаційно-економічного механізму для підвищення ефективності й результативності прийняття управлінських рішень щодо взаємодії із зацікавленими особами на будівельних корпоративних підприємствах. Рекомендовано для фахівців у галузі економіки та управління, викладачів, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів. |
|
Publisher |
Харківська національна академія міського господарства
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Монография
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/25900/1/%282012%20%D0%BF%D0%B5%D1%87.%20%D0%B2%D0%B0%D1%80.%2032%D0%9C%D0%9D%20Monogr_MKA%20_2_%29.pdf
Мамонов, К.А. (2012) Стейкхолдерно-орієнтований підхід в управлінні капіталом бренду будівельних корпоративних підприємств: Монографія. Другой. Харківська національна академія міського господарства. (В процессе публикации) |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/25900/
|
|