Психологічні якості педагога-наставника як суб’єкта освітньої соціалізації
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психологічні якості педагога-наставника як суб’єкта освітньої соціалізації
Психологические качества педагога-наставника как субъекта образовательной социализации The psychological qualities of teacher-tutor as а subject of educational socialization |
|
Creator |
Чугаєва, Н. Ю.
Чугаева, Н. Ю. Chugaeva, N. |
|
Subject |
освітня соціалізація
наставництво студентів педагог-наставник психологічні якості педагога-наставника соціалізуюча взаємодія образовательная социализация наставничество студентов педагог-наставник психологические качества педагога-наставника социализирующее взаимодействие educational socialization tutorship of students teacher-tutor psychological qualities of teacher-tutor socializing co-operation |
|
Description |
Стаття присвячена особливостям вивчення та опису особистісних якостей педагога-наставника, які впливають на ефективність процесу освітньої соціалізації студентів. Розроблена концептуальна модель психологічних якостей педагога-наставника, яка відтворює зв’язки функцій педагога-наставника у навчально-виховному процесі з його психологічними особливостями.
Статья посвящена особенностям изучения и описания личностных качеств педагога-наставника, которые влияют на эффективность процесса образовательной социализации студентов. Разработана концептуальная модель психологических качеств педагога-наставника, которая воссоздает связи функций педагога-наставника в образовательном процессе с его психологическими особенностями. The article is devoted to the peculiarities of dеfinition and description of the teacher-tutor’s personal qualities, which influence on efficiency of process of students’s educational socialization. The conceptual model of psychological qualities of the teacher-tutor that produces connections of the tutor’s functions in the educational process with his psychological features was developed. |
|
Publisher |
Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
|
|
Date |
2012-05-30T11:19:22Z
2012-05-30T11:19:22Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чугаєва Н. Ю. Психологічні якості педагога-наставника як суб’єкта освітньої соціалізації // Проблеми загальної та педагогічної психології: зб. наук. пр. / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; за ред. С. Д. Максименка. Т. ХІІ, част. 7.– К., 2010. – С. 493–501.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1113 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
Т. ХІІ, част. 7;
|
|