Запис Детальніше

Психологічні якості педагога-наставника як суб’єкта освітньої соціалізації

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психологічні якості педагога-наставника як суб’єкта освітньої соціалізації
Психологические качества педагога-наставника как субъекта образовательной социализации
The psychological qualities of teacher-tutor as а subject of educational socialization
 
Creator Чугаєва, Н. Ю.
Чугаева, Н. Ю.
Chugaeva, N.
 
Subject освітня соціалізація
наставництво студентів
педагог-наставник
психологічні якості педагога-наставника
соціалізуюча взаємодія
образовательная социализация
наставничество студентов
педагог-наставник
психологические качества педагога-наставника
социализирующее взаимодействие
educational socialization
tutorship of students
teacher-tutor
psychological qualities of teacher-tutor
socializing co-operation
 
Description Стаття присвячена особливостям вивчення та опису особистісних якостей педагога-наставника, які впливають на ефективність процесу освітньої соціалізації студентів. Розроблена концептуальна модель психологічних якостей педагога-наставника, яка відтворює зв’язки функцій педагога-наставника у навчально-виховному процесі з його психологічними особливостями.
Статья посвящена особенностям изучения и описания личностных качеств педагога-наставника, которые влияют на эффективность процесса образовательной социализации студентов. Разработана концептуальная модель психологических качеств педагога-наставника, которая воссоздает связи функций педагога-наставника в образовательном процессе с его психологическими особенностями.
The article is devoted to the peculiarities of dеfinition and description of the teacher-tutor’s personal qualities, which influence on efficiency of process of students’s educational socialization. The conceptual model of psychological qualities of the teacher-tutor that produces connections of the tutor’s functions in the educational process with his psychological features was developed.
 
Publisher Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
 
Date 2012-05-30T11:19:22Z
2012-05-30T11:19:22Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Чугаєва Н. Ю. Психологічні якості педагога-наставника як суб’єкта освітньої соціалізації // Проблеми загальної та педагогічної психології: зб. наук. пр. / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; за ред. С. Д. Максименка. Т. ХІІ, част. 7.– К., 2010. – С. 493–501.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1113
 
Language other
 
Relation Т. ХІІ, част. 7;