Ефективність роботи педагога-наставника як основа формування творчої особистості студента
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ефективність роботи педагога-наставника як основа формування творчої особистості студента
Эффективность работы педагога-наставника как основа формирования творческой личности студента The effectiveness of the teacher-tutor’s work as a basis for forming a creative student’s personality |
|
Creator |
Чугаєва, Н. Ю.
Чугаева, Н. Ю. Chugaeva, N. |
|
Subject |
педагогічна творчість
педагог-наставник психологічний портрет ефективного наставника творча особистість творчий підхід педагогическое творчество психологический портрет эффективного наставника творческая личность творческий подход педагог-наставник pedagogical creation teacher-tutor psychological portrait of an effective tutor creative personality creative approach |
|
Description |
У статті висвітлено розроблену автором типологію наставників студентів в залежності від показників ефективності їх соціалізуючої діяльності. Виявлено значущі розбіжності між відповідними групами педагогів-наставників за показниками їх важливих для освітньо-виховної роботи якостей. Обґрунтовано створення психологічного портрету ефективного наставника як відображення психологічних якостей педагогів першої групи. Визначено необхідність участі педагогів-наставників у педагогічній творчості для уособлення ними у професійній діяльності психологічного портрету ефективного педагога-наставника, з метою стимулювання ними процесу формування творчої особистості студента.
В статье освещена разработанная автором типология наставников студентов в зависимости от показателей эффективности их социализирующей деятельности. Выявлены значимые различия между соответствующими группами педагогов-наставников по показателям их важных для образовательно-воспитательной работы качеств. Обосновано создание психологического портрета эффективного наставника как отражение психологических качеств педагогов первой группы. Определена необходимость участия наставников в педагогическом творчестве для олицетворения ими в профессиональной деятельности психологического портрета эффективного педагога-наставника, с целью стимулирования ими процесса формирования творческой личности студента. In the article is shown the author’s developed typology of students’ tutors, depending on the effectiveness indicators of their socialization activities. The significant differences between the teacher-tutors’s groups terms of their important qualities to educational work are revealed. The creation of a psychological portrait of an effective tutor as a reflection of the psychological qualities of the first group of teachers is considered. Determined by the need to involve tutors in the pedagogical creation for development in their professional activity psychological portrait of an effective teacher-tutor, in order to stimulate by them process of forming the creative student’s personality. |
|
Publisher |
Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
|
|
Date |
2012-05-30T11:28:28Z
2012-05-30T11:28:28Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чугаєва Н. Ю. Ефективність роботи педагога-наставника як основа формування творчої особистості студента // Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; за ред. С. Д. Максименка. – Т. ХІІ. Психологія творчості. – Випуск 13. – К., 2011. – С. 462–469.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1115 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
Випуск 13;
|
|