Запис Детальніше

Рівнево-типологічний аналіз особливостей навчальних груп студентів як об’єктів спрямованої соціалізації

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Рівнево-типологічний аналіз особливостей навчальних груп студентів як об’єктів спрямованої соціалізації
Уровнево-типологический анализ особенностей учебных групп студентов как объектов направленной социализации
The level-typological analysis of features of educational student groups as objects of directional socialization
 
Creator Чугаєва, Н. Ю.
Чугаева, Н. Ю.
Chugaeva, N.
 
Subject навчальна група студентів
учебная группа студентов
educational socialization
освітня соціалізація
наставництво студентів
педагог-наставник
розвиток групового суб’єкта
образовательная социализация
наставничество студентов
педагог-наставник
развитие группового субъекта
educational student’s group
tutorship of students
teacher-tutor
development of the group subject
 
Description У статті обґрунтовано соціалізуючий вплив педагога-наставника на академічну групу студентів вищого навчального закладу. Здійснено вибір критеріїв освітньої соціалізації. Розглянуто основні психологічні характеристики розвитку академічних груп як колективного суб’єкта навчальної діяльності за методиками діагностики рівня розвитку соціальної активності особистості та колективу О. І. Власової та «Пульсар» Л.Г. Почебут.
В статье обосновано социализирующее влияние педагога-наставника на академическую группу студентов высшего учебного заведения. Осуществлен выбор критериев образовательной социализации. Рассмотрены основные психологические характеристики развития академических групп как коллективного субъекта учебной деятельности по методикам диагностики уровня развития социальной активности личности и коллектива Е.И. Власовой и «Пульсар» Л.Г. Почебут.
In the article the socializing influence of the teacher-tutor on the student’s academic group in higher educational institutions is proved. The selection of criteria of educational socialization is implemented. The basic psychological features of the academic groups’s development as a collective subject of educational activity on methods of diagnosis of social activity level’s development of the individual and team of E.I. Vlasova and "Pulsar" of L.G. Pochebut are considered.
 
Date 2012-06-15T12:15:48Z
2012-06-15T12:15:48Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Чугаєва, Н. Ю. Рівнево-типологічний аналіз особливостей навчальних груп студентів як об’єктів спрямованої соціалізації / Н. Ю. Чугаєва // Проблеми загальної та педагогічної психології: зб. наук. пр. - 2011. - Ч. 6. - С. 406-413.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1597
 
Language other