Запис Детальніше

Аспекти формування маркетингових структур

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аспекти формування маркетингових структур
Аспекты формирования маркетинговых структур
Aspects of marketing structures forming
 
Creator Стахурський, В. О.
Стахурский, В. А.
Stahursky, V.
 
Subject концепція реформування маркетингових структур
підходи до формування структур служб маркетингу
функції служб маркетингу
концепция реформирования маркетинговых структур
подходы к формированию структур маркетинга
функции служб маркетинга
conception of marketing structures reforming
views of forming of marketing services structures
functions of marketing services
 
Description Розглядається концепція управління маркетингової діяльності та реформування маркетингових структур підприємства.
Рассматривается концепция управления маркетинговой деятельности та реформирования маркетинговых структур предприятия.
The conception of managing of marketing activity and reforming of marketing structures of enterprise are viewed.
 
Date 2012-10-30T08:42:53Z
2012-10-30T08:42:53Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Стахурський, В. О. Аспекти формування маркетингових структур / В. О. Стахурський // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах : VІ Міжнародна науково-практична конференція : тези доповідей. - 2010.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/3382
 
Language other