МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД – ЯК ЗАСІБ ЗБІЛЬШЕННЯ ПОПИТУ НА АГРОАВІАЦІЙНІ РОБОТИ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД – ЯК ЗАСІБ ЗБІЛЬШЕННЯ ПОПИТУ НА АГРОАВІАЦІЙНІ РОБОТИ
|
|
Creator |
Герасименко, І.М.; Національний авіаційний університет, Київ
Костюк, М.В.; Національний авіаційний університет, Київ |
|
Subject |
—
— УДК 656.7.076:339.138(043.2) |
|
Description |
Україна – це велика аграрна держава. Сільське господарство, значною мірою, визначає соціально-економічний розвиток країни, рівень життя населення, забезпечення його продуктами харчування, а промисловість сировиною. Важливим фактором збільшення сільськогосподарського виробництва є впровадження сучасних технологій із застосуванням авіації у сільському господарстві.
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2012-10-24
|
|
Type |
—
— — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2375
|
|
Source |
ПОЛІТ. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ НАУКИ; 2012; 362
|
|
Language |
uk
|
|