Запис Детальніше

МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД – ЯК ЗАСІБ ЗБІЛЬШЕННЯ ПОПИТУ НА АГРОАВІАЦІЙНІ РОБОТИ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД – ЯК ЗАСІБ ЗБІЛЬШЕННЯ ПОПИТУ НА АГРОАВІАЦІЙНІ РОБОТИ
 
Creator Герасименко, І.М.; Національний авіаційний університет, Київ
Костюк, М.В.; Національний авіаційний університет, Київ
 
Subject

УДК 656.7.076:339.138(043.2)
 
Description  Україна – це велика аграрна держава. Сільське господарство, значною мірою, визначає соціально-економічний розвиток країни, рівень життя населення, забезпечення його продуктами харчування, а промисловість сировиною. Важливим фактором збільшення сільськогосподарського виробництва є впровадження сучасних технологій із застосуванням авіації у сільському господарстві.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor
 
Date 2012-10-24
 
Type



 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2375
 
Source ПОЛІТ. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ НАУКИ; 2012; 362
 
Language uk