Запис Детальніше

Оцінка маркетингової складової при використанні потенціалу розвитку підприємств та організацій споживчої кооперації

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка маркетингової складової при використанні потенціалу розвитку підприємств та організацій споживчої кооперації
 
Creator Педченко, Наталія Сергіївна
 
Subject потенціал розвитку
маркетинговий потенціал
заходи підвищення
 
Description У статті досліджено вплив маркетингової складової на ефективність використання
потенціалу розвитку системи споживчої кооперації через готовність обласних споживчих спілок до реалізації маркетингової стратегії та розробку заходів щодо підвищення
ефективності її використання.
 
Date 2012-10-31T10:08:29Z
2012-10-31T10:08:29Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Європейський вектор економічного розвитку. - 2012. - № 1 (12). - С. 142-152.
2074-5362
http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/694
 
Language ua