Маркетингова товарна політика
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова товарна політика
Маркетинговая товарная политика Marketing commodity policy |
|
Creator |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич Illiashenko, Serhii Mykolaiovych |
|
Subject |
маркетинг
товарна політика управління комплекс маркетингу маркетинг товарная политика управление комплекс маркетинга marketing commodity policy management complex marketing |
|
Description |
У книзі розглядаються теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема: планування продукції у руслі концепції маркетингу, принципи і методи оптимізації товарної політики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення курсу. Підручник включає практикум з основних розділів курсу. Для фахівців з маркетингу і маркетингової товарної політики зокрема. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359 В книге рассматриваются теоретические и методические основы маркетинговой товарной политики, в частности: планирования продукции в русле концепции маркетинга, принципы и методы оптимизации товарной политики, подходы к разработке и выведению на рынок новой продукции. Содержит большое количество примеров и фактических материалов, которые иллюстрируют теоретические положения курса. Учебник включает практикум к основным разделам курса. Для специалистов в области маркетинга и маркетинговой товарной политики в частности. Будет полезным для преподавателей, аспирантов и студентов экономических специальностей высших учебных заведений, а также широкого круга читателей, которых интересуют проблемы маркетинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359 In the book the theoretical and methodological bases of marketing commodity policy, including: planning, production in the context of marketing concepts, principles and methods of optimization of product policy approaches to develop and market new products. Contains a large number of examples and actual materials that illustrate the theoretical position of course. The textbook includes practice of the major sections of the course. For marketing professionals and marketing of commodity policy in particular. Will be useful for teachers, postgraduates and students of economic specialities of higher educational institutions, as well as a wide range of readers who are interested in marketing issues. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359 |
|
Publisher |
ВТД “Університетська книга”
|
|
Date |
2012-11-01T06:36:19Z
2012-11-01T06:36:19Z 2005 |
|
Type |
Textbook
|
|
Identifier |
Ілляшенко, С.М. Маркетингова товарна політика: Підручник [Текст]/ С.М. Ілляшенко. – Суми: ВТД “Університетська книга”, 2005. - 234 с.
966-680-228-7 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359 |
|
Language |
uk
|
|