Запис Детальніше

Маркетингова товарна політика

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова товарна політика
Маркетинговая товарная политика
Marketing commodity policy
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
 
Subject маркетинг
товарна політика
управління
комплекс маркетингу
маркетинг
товарная политика
управление
комплекс маркетинга
marketing
commodity policy
management
complex marketing
 
Description У книзі розглядаються теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема: планування продукції у руслі концепції маркетингу, принципи і методи оптимізації товарної політики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення курсу.
Підручник включає практикум з основних розділів курсу.
Для фахівців з маркетингу і маркетингової товарної політики зокрема. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми маркетингу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359
В книге рассматриваются теоретические и методические основы маркетинговой товарной политики, в частности: планирования продукции в русле концепции маркетинга, принципы и методы оптимизации товарной политики, подходы к разработке и выведению на рынок новой продукции. Содержит большое количество примеров и фактических материалов, которые иллюстрируют теоретические положения курса.
Учебник включает практикум к основным разделам курса.
Для специалистов в области маркетинга и маркетинговой товарной политики в частности. Будет полезным для преподавателей, аспирантов и студентов экономических специальностей высших учебных заведений, а также широкого круга читателей, которых интересуют проблемы маркетинга.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359
In the book the theoretical and methodological bases of marketing commodity policy, including: planning, production in the context of marketing concepts, principles and methods of optimization of product policy approaches to develop and market new products. Contains a large number of examples and actual materials that illustrate the theoretical position of course. The textbook includes practice of the major sections of the course. For marketing professionals and marketing of commodity policy in particular. Will be useful for teachers, postgraduates and students of economic specialities of higher educational institutions, as well as a wide range of readers who are interested in marketing issues.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359
 
Publisher ВТД “Університетська книга”
 
Date 2012-11-01T06:36:19Z
2012-11-01T06:36:19Z
2005
 
Type Textbook
 
Identifier Ілляшенко, С.М. Маркетингова товарна політика: Підручник [Текст]/ С.М. Ілляшенко. – Суми: ВТД “Університетська книга”, 2005. - 234 с.
966-680-228-7
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359
 
Language uk