Етимологія категорії "маркетинг персоналу" у сучасних умовах господарювання
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Етимологія категорії "маркетинг персоналу" у сучасних умовах господарювання
					 | 
		|
| Creator | 
															Кропивка, Юлія Григорівна
					 | 
		|
| Subject | 
															маркетинг персоналу
					 кадровий маркетинг  | 
		|
| Description | 
															У статті систематизовано погляди вітчизняних та зарубіжних вчених щодо сутності категорії „маркетинг персоналу”
					 | 
		|
| Publisher | 
															ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
					 | 
		|
| Date | 
															2012-11-07T10:35:06Z
					 2012-11-07T10:35:06Z 2011  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Кропивка Ю.Г. Етимологія категорії „маркетинг персоналу” у сучасних умовах господарювання / Ю.Г. Кропивка // Науковий вісник ПУЕТ. – Полтава: РВЦ ПУЕТ, 2011. – №1 (45). – С. 155 – 160. – (Економічні науки).
					 http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/764  | 
		|
| Language | 
															ua
					 | 
		|