Етимологія категорії "маркетинг персоналу" у сучасних умовах господарювання
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Етимологія категорії "маркетинг персоналу" у сучасних умовах господарювання
|
|
Creator |
Кропивка, Юлія Григорівна
|
|
Subject |
маркетинг персоналу
кадровий маркетинг |
|
Description |
У статті систематизовано погляди вітчизняних та зарубіжних вчених щодо сутності категорії „маркетинг персоналу”
|
|
Publisher |
ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
|
|
Date |
2012-11-07T10:35:06Z
2012-11-07T10:35:06Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кропивка Ю.Г. Етимологія категорії „маркетинг персоналу” у сучасних умовах господарювання / Ю.Г. Кропивка // Науковий вісник ПУЕТ. – Полтава: РВЦ ПУЕТ, 2011. – №1 (45). – С. 155 – 160. – (Економічні науки).
http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/764 |
|
Language |
ua
|
|