Запис Детальніше

Етимологія категорії "маркетинг персоналу" у сучасних умовах господарювання

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Етимологія категорії "маркетинг персоналу" у сучасних умовах господарювання
 
Creator Кропивка, Юлія Григорівна
 
Subject маркетинг персоналу
кадровий маркетинг
 
Description У статті систематизовано погляди вітчизняних та зарубіжних вчених щодо сутності категорії „маркетинг персоналу”
 
Publisher ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
 
Date 2012-11-07T10:35:06Z
2012-11-07T10:35:06Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Кропивка Ю.Г. Етимологія категорії „маркетинг персоналу” у сучасних умовах господарювання / Ю.Г. Кропивка // Науковий вісник ПУЕТ. – Полтава: РВЦ ПУЕТ, 2011. – №1 (45). – С. 155 – 160. – (Економічні науки).
http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/764
 
Language ua