Запис Детальніше

Концептуальні підходи щодо визначення поняття "маркетинг персоналу"

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні підходи щодо визначення поняття "маркетинг персоналу"
 
Creator Кропивка, Юлія Григорівна
 
Subject маркетинг персоналу
концепція соціально-етичного маркетингу
концепція соціально-відповідального маркетингу
концепція самомаркетингу
концепція маркетингу персоналу
 
Description У статті розглянуті концептуальні підходи до розуміння змісту складових та запропоновано комплексний підхід до визначення категорії „маркетинг персоналу”
 
Publisher Хмельницький національний університет
 
Date 2012-11-07T11:06:44Z
2012-11-07T11:06:44Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Кропивка Ю.Г. Концептуальні підходи до визначення поняття „маркетинг персоналу” / Ю.Г. Кропивка // Вісник Хмельницького національного університету: науковий журнал. – Хмельницький: Редакція журналу „Вісник Хмельницького національного університету”, 2011. – №1 (171). – С. 150 - 153. – (Економічні науки).
http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/765
 
Language ua