Концептуальні підходи щодо визначення поняття "маркетинг персоналу"
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Концептуальні підходи щодо визначення поняття "маркетинг персоналу"
					 | 
		|
| Creator | 
															Кропивка, Юлія Григорівна
					 | 
		|
| Subject | 
															маркетинг персоналу
					 концепція соціально-етичного маркетингу концепція соціально-відповідального маркетингу концепція самомаркетингу концепція маркетингу персоналу  | 
		|
| Description | 
															У статті розглянуті концептуальні підходи до розуміння змісту складових та запропоновано комплексний підхід до визначення категорії „маркетинг персоналу”
					 | 
		|
| Publisher | 
															Хмельницький національний університет
					 | 
		|
| Date | 
															2012-11-07T11:06:44Z
					 2012-11-07T11:06:44Z 2011  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Кропивка Ю.Г. Концептуальні підходи до визначення поняття „маркетинг персоналу” / Ю.Г. Кропивка // Вісник Хмельницького національного університету: науковий журнал. – Хмельницький: Редакція журналу „Вісник Хмельницького національного університету”, 2011. – №1 (171). – С. 150 - 153. – (Економічні науки).
					 http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/765  | 
		|
| Language | 
															ua
					 | 
		|