Концептуальні підходи щодо визначення поняття "маркетинг персоналу"
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуальні підходи щодо визначення поняття "маркетинг персоналу"
|
|
Creator |
Кропивка, Юлія Григорівна
|
|
Subject |
маркетинг персоналу
концепція соціально-етичного маркетингу концепція соціально-відповідального маркетингу концепція самомаркетингу концепція маркетингу персоналу |
|
Description |
У статті розглянуті концептуальні підходи до розуміння змісту складових та запропоновано комплексний підхід до визначення категорії „маркетинг персоналу”
|
|
Publisher |
Хмельницький національний університет
|
|
Date |
2012-11-07T11:06:44Z
2012-11-07T11:06:44Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кропивка Ю.Г. Концептуальні підходи до визначення поняття „маркетинг персоналу” / Ю.Г. Кропивка // Вісник Хмельницького національного університету: науковий журнал. – Хмельницький: Редакція журналу „Вісник Хмельницького національного університету”, 2011. – №1 (171). – С. 150 - 153. – (Економічні науки).
http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/765 |
|
Language |
ua
|
|