Економічна сутність маркетингу персоналу на засадах процесного і системного підходів
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Економічна сутність маркетингу персоналу на засадах процесного і системного підходів
					 | 
		|
| Creator | 
															Кропивка, Юлія Григорівна
					 | 
		|
| Subject | 
															процес маркетингу персоналу
					 система маркетингу персоналу система управління маркетингом персоналу маркетинг персоналу  | 
		|
| Description | 
															У статті відображено сутність маркетингу персоналу як економічного явища відповідно до процесного та системного підходів.
					 | 
		|
| Publisher | 
															Чернігівський державний інститут економіки і управління
					 | 
		|
| Date | 
															2012-11-07T11:20:50Z
					 2012-11-07T11:20:50Z 2011  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Кропивка Ю.Г. Економічна сутність маркетингу персоналу на засадах процесного і системного підходів / Ю.Г. Кропивка // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1, Економіка: збірник наукових праць. – Чернігів: ЧДІЕУ, 2011. – №2 (10). –  256 с. – С. 164 – 170.
					 http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/766  | 
		|
| Language | 
															ua
					 | 
		|