Запис Детальніше

Економічна сутність маркетингу персоналу на засадах процесного і системного підходів

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Економічна сутність маркетингу персоналу на засадах процесного і системного підходів
 
Creator Кропивка, Юлія Григорівна
 
Subject процес маркетингу персоналу
система маркетингу персоналу
система управління маркетингом персоналу
маркетинг персоналу
 
Description У статті відображено сутність маркетингу персоналу як економічного явища відповідно до процесного та системного підходів.
 
Publisher Чернігівський державний інститут економіки і управління
 
Date 2012-11-07T11:20:50Z
2012-11-07T11:20:50Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Кропивка Ю.Г. Економічна сутність маркетингу персоналу на засадах процесного і системного підходів / Ю.Г. Кропивка // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1, Економіка: збірник наукових праць. – Чернігів: ЧДІЕУ, 2011. – №2 (10). – 256 с. – С. 164 – 170.
http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/766
 
Language ua