Економічна сутність маркетингу персоналу на засадах процесного і системного підходів
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Економічна сутність маркетингу персоналу на засадах процесного і системного підходів
|
|
Creator |
Кропивка, Юлія Григорівна
|
|
Subject |
процес маркетингу персоналу
система маркетингу персоналу система управління маркетингом персоналу маркетинг персоналу |
|
Description |
У статті відображено сутність маркетингу персоналу як економічного явища відповідно до процесного та системного підходів.
|
|
Publisher |
Чернігівський державний інститут економіки і управління
|
|
Date |
2012-11-07T11:20:50Z
2012-11-07T11:20:50Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кропивка Ю.Г. Економічна сутність маркетингу персоналу на засадах процесного і системного підходів / Ю.Г. Кропивка // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1, Економіка: збірник наукових праць. – Чернігів: ЧДІЕУ, 2011. – №2 (10). – 256 с. – С. 164 – 170.
http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/766 |
|
Language |
ua
|
|