Запис Детальніше

Теоретичні аспекти управління маркетингом персоналу в соціально-економічній системі

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні аспекти управління маркетингом персоналу в соціально-економічній системі
 
Creator Кропивка, Юлія Григорівна
 
Subject маркетинг персоналу
управління маркетингом персоналу
маркетингове управління персоналом
 
Description У статті розглянуто напрями маркетингового підходу до управління персоналом і розкрито зміст процесу управління маркетингом персоналу на підприємстві
 
Publisher Хмельницький національний університет
 
Date 2012-11-07T12:04:31Z
2012-11-07T12:04:31Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Власенко В.А., Кропивка Ю.Г. Теоретичні аспекти управління маркетингом персоналу в соціально-економічній системі / В.А. Власенко, Ю.Г. Кропивка // „Проблеми розвитку соціально-економічних систем в контексті глобалізаційних викликів”: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (5-8 травня 2011р., м. Хмельницький). - Т 1. – Хмельницький: ХНУ, 2011. – С. 85 – 89.
http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/768
 
Language ua