Теоретичні аспекти управління маркетингом персоналу в соціально-економічній системі
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Теоретичні аспекти управління маркетингом персоналу в соціально-економічній системі
					 | 
		|
| Creator | 
															Кропивка, Юлія Григорівна
					 | 
		|
| Subject | 
															маркетинг персоналу
					 управління маркетингом персоналу маркетингове управління персоналом  | 
		|
| Description | 
															У статті розглянуто напрями маркетингового підходу до управління персоналом і розкрито зміст процесу управління маркетингом персоналу на підприємстві
					 | 
		|
| Publisher | 
															Хмельницький національний університет
					 | 
		|
| Date | 
															2012-11-07T12:04:31Z
					 2012-11-07T12:04:31Z 2011  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Власенко В.А., Кропивка Ю.Г. Теоретичні аспекти управління маркетингом персоналу в соціально-економічній системі / В.А. Власенко, Ю.Г. Кропивка // „Проблеми розвитку соціально-економічних систем в контексті глобалізаційних викликів”: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (5-8 травня 2011р., м. Хмельницький). - Т 1. – Хмельницький: ХНУ, 2011. – С. 85 – 89.
					 http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/768  | 
		|
| Language | 
															ua
					 | 
		|