Теоретичні аспекти управління маркетингом персоналу в соціально-економічній системі
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні аспекти управління маркетингом персоналу в соціально-економічній системі
|
|
Creator |
Кропивка, Юлія Григорівна
|
|
Subject |
маркетинг персоналу
управління маркетингом персоналу маркетингове управління персоналом |
|
Description |
У статті розглянуто напрями маркетингового підходу до управління персоналом і розкрито зміст процесу управління маркетингом персоналу на підприємстві
|
|
Publisher |
Хмельницький національний університет
|
|
Date |
2012-11-07T12:04:31Z
2012-11-07T12:04:31Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Власенко В.А., Кропивка Ю.Г. Теоретичні аспекти управління маркетингом персоналу в соціально-економічній системі / В.А. Власенко, Ю.Г. Кропивка // „Проблеми розвитку соціально-економічних систем в контексті глобалізаційних викликів”: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (5-8 травня 2011р., м. Хмельницький). - Т 1. – Хмельницький: ХНУ, 2011. – С. 85 – 89.
http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/768 |
|
Language |
ua
|
|