Особливості порівняльного аналізу категорій «формування персоналу» і «маркетинг персоналу» в умовах ринкової економіки
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Особливості порівняльного аналізу категорій «формування персоналу» і «маркетинг персоналу» в умовах ринкової економіки
					 | 
		|
| Creator | 
															Кропивка, Юлія Григорівна
					 | 
		|
| Subject | 
															маркетинг персоналу
					 формування персоналу  | 
		|
| Description | 
															здійснено порівняльний аналіз понять «маркетинг персоналу» і «формування персоналу»
					 | 
		|
| Publisher | 
															ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
					 | 
		|
| Date | 
															2012-11-07T12:14:03Z
					 2012-11-07T12:14:03Z 2012-04-26  | 
		|
| Type | 
															Thesis
					 | 
		|
| Identifier | 
															Кропивка Ю.Г. Особливості порівняльного аналізу категорій «формування персоналу» і «маркетинг персоналу» в умовах ринкової економіки / Ю.Г. Кропивка // Методологія та практика менеджменту у ХХІ столітті: загальнодержавні, галузеві та регіональні аспекти: матеріали VІ міжн. наук.-практ. конф. (26-27 квітня 2012р., м. Полтава). – Полтава: ПУЕТ, 2012. – 424 с. – С. 194 – 197.
					 http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/769  | 
		|
| Language | 
															ua
					 | 
		|