Запис Детальніше

Особливості порівняльного аналізу категорій «формування персоналу» і «маркетинг персоналу» в умовах ринкової економіки

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості порівняльного аналізу категорій «формування персоналу» і «маркетинг персоналу» в умовах ринкової економіки
 
Creator Кропивка, Юлія Григорівна
 
Subject маркетинг персоналу
формування персоналу
 
Description здійснено порівняльний аналіз понять «маркетинг персоналу» і «формування персоналу»
 
Publisher ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
 
Date 2012-11-07T12:14:03Z
2012-11-07T12:14:03Z
2012-04-26
 
Type Thesis
 
Identifier Кропивка Ю.Г. Особливості порівняльного аналізу категорій «формування персоналу» і «маркетинг персоналу» в умовах ринкової економіки / Ю.Г. Кропивка // Методологія та практика менеджменту у ХХІ столітті: загальнодержавні, галузеві та регіональні аспекти: матеріали VІ міжн. наук.-практ. конф. (26-27 квітня 2012р., м. Полтава). – Полтава: ПУЕТ, 2012. – 424 с. – С. 194 – 197.
http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/769
 
Language ua