ВИБІР ПЕРСПЕКТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БАНКОМ З ВРАХУВАННЯМ МАРКЕТИНГ-МІКСУ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ВИБІР ПЕРСПЕКТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БАНКОМ З ВРАХУВАННЯМ МАРКЕТИНГ-МІКСУ
|
|
Creator |
Туровська, М.Ю.; Промислово-економічний коледж НАУ, Київ
Яровий, І.М.; Промислово-економічний коледж НАУ, Київ |
|
Subject |
—
— УДК 005.921:336.71 (043.2) |
|
Description |
Маючи на меті зростання і розвиток бізнесу, банк повинен ясно уявляти, за рахунок яких компонентів і реалізації якої стратегії він повинен досягти планованих результатів. Для цього варто ретельно вивчати цільові ринки послуг на предмет привабливості, а також аналізувати власні можливості банку для виявлення конкурентних переваг. Виходячи з такого аналізу, може визначатися конкретна стратегія роботи банку.
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2012-10-24
|
|
Type |
—
— — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2506
|
|
Source |
ПОЛІТ. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ НАУКИ; 2012; 387
|
|
Language |
uk
|
|