Запис Детальніше

ВИБІР ПЕРСПЕКТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БАНКОМ З ВРАХУВАННЯМ МАРКЕТИНГ-МІКСУ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВИБІР ПЕРСПЕКТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БАНКОМ З ВРАХУВАННЯМ МАРКЕТИНГ-МІКСУ
 
Creator Туровська, М.Ю.; Промислово-економічний коледж НАУ, Київ
Яровий, І.М.; Промислово-економічний коледж НАУ, Київ
 
Subject

УДК 005.921:336.71 (043.2)
 
Description  Маючи на меті зростання і розвиток бізнесу, банк повинен ясно уявляти, за рахунок яких компонентів і реалізації якої стратегії він повинен досягти планованих результатів. Для цього варто ретельно вивчати цільові ринки послуг на предмет привабливості, а також аналізувати власні можливості банку для виявлення конкурентних переваг. Виходячи з такого аналізу, може визначатися конкретна стратегія роботи банку.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor
 
Date 2012-10-24
 
Type



 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2506
 
Source ПОЛІТ. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ НАУКИ; 2012; 387
 
Language uk