Запис Детальніше

АНАЛІЗ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА РИНКУ НАДАННЯ ПОСЛУГ ПРОМИСЛОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title АНАЛІЗ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА РИНКУ НАДАННЯ ПОСЛУГ ПРОМИСЛОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
 
Creator Жудова, І.В.; Національний авіаційний університет, Київ
 
Subject

УДК 658.8.012.12.(043.2)
 
Description  Конкурентні позиції вітчизняних промислових підприємств, які надають послуги на ринку авіаремонтного та сервісного обслуговування авіаційної техніки, у значній мірі залежать від успішної організації маркетингових досліджень даного ринку. В сучасних умовах господарювання промислові підприємства, що зайняті наданням авіаремонтних послуг та сервісним обслуговуванням техніки, все більше орієнтуються на споживачів, намагаючись задовольнити їх різноманітні потреби, ефективно оцінюючи та відбираючи при цьому найбільш вигідні підходи та методи проведення маркетингових досліджень. Вищезазначені підприємства проводять маркетингові дослідження ринку за принципом здійснення маркетингу в сфері надання послуг, хоча слід враховувати галузеві особливості.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor
 
Date 2012-10-24
 
Type



 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2493
 
Source ПОЛІТ. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ НАУКИ; 2012; 374
 
Language uk