Запис Детальніше

Відкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчання

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Відкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчання
Открытые занятия в высших учебных заведениях как форма контроля процесса обучения
Demonstration lessons at hiqher educational establishments as a form of monitorinq academic process
 
Creator Еш, С. М.
Эш, С. Н.
Esh, S.
 
Subject demonstration lesson, monitorinq academic process, criteria by which they should be estimated, pedagogic technologys.
відкрите заняття,
контроль процесу навчання,
критерії оцінювання відкритих занять,
педагогічні технології
 
Description Визначається роль відкритого заняття у вищому навчальному закладі як форма контролю процесу навчання. Розглядаються види відкритих занять, вимоги до їх проведення та критерії, за якими їх оцінюють; надаються рекомендації до проведення відкритого заняття у формі традиційної лекції.
Определяется роль открытого занятия в высшем учебном заведении как форма контроля процесса обучения. Рассматриваются виды открытых занятий, требования к их проведению и критерии, за которыми их оценивают, предлагаются рекомендации к проведению открытого занятия в форме традиционной лекции.
The role of demonstration lesson at higher educational establishment as a form of monitorinq academic process is beinq determined. The types of demonstration lessons, the demands made on then, and criteria by which they should be estimated are beinq considered; the recommendations are made as to conductinq a demonstration lesson in the form of traditional lecture.
 
Date 2012-11-12T11:05:53Z
2012-11-12T11:05:53Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Еш, С. М. Відкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчання / С. М. Еш // Вища школа. - 2012. - № 3. – С. 84-91.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/3621
 
Language other