Запис Детальніше

МАРКЕТИНГО-ЛОГІСТИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ТАРИФІВ НА ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МАРКЕТИНГО-ЛОГІСТИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ТАРИФІВ НА ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
 
Creator Разумова, К.М.
 
Subject пасажирські перевезення; тариф; маркетинг; логістика
УДК 656.224.003.0715
 
Description  В статті здійсненний аналіз застосування маркетинго-логістичних підходів щодо формування тарифів на пасажирські перевезення. Також в даній статті запропоновані варіанти встановлення тарифів в залежності від сезону та дня тижня.
 
Publisher Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
 
Contributor
 
Date 2012-11-13
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/2527
 
Source Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 34 (2012)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 34 (2012)
 
Language uk