Запис Детальніше

Конкурентна стратегія на засадах нового маркетингу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Конкурентна стратегія на засадах нового маркетингу
Competitive strategy based on new marketing
 
Creator Юринець, О. В.
Марущак, О. Я.
 
Subject інновації
антиідея
стратегія “блакитних океанів”
конкуренція
новий маркетинг
innovation
antiidea
“blue oceans” strategy
competition
new marketing
 
Description На основі актуальної концепції прогнозування тенденцій на ринку Trend-Watching та основних аспектів стратегії “блакитних океанів” розглянуто реальні приклади використання “антиідей” у закладах сфери обслуговування в Україні. Сформульовані
основні принципи, які забезпечують успішність стратегії “блакитних океанів” на
прикладі мережі українських ресторанів “ФЕСТ. Сформульовано рекомендації щодо
доцільності використання цієї стратегії. The article is based on current concepts of forecasting market trends, which is called Trend-Watching and also on fundamental aspects of the “blue oceans” strategy analyzed real examples of “anti ideas” in the service sector establishments in Ukraine. The main principles that ensure
successes of the “blue ocean” strategy were formulated in the article. Object of research is Ukrainian Restaurant chain – “Fest”. Recommendations on the feasibility of using this strategy were formulated in the article.
 
Date 2012-11-14T10:58:07Z
2012-11-14T10:58:07Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Юринець О. В. Конкурентна стратегія на засадах нового маркетингу / О. В. Юринець, О. Я. Марущак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 725 : Проблеми економіки та управління. – С. 405–412. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/15945
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки