Запис Детальніше

Стратегія входження на ринок як вид маркетингової стратегії

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія входження на ринок як вид маркетингової стратегії
 
Creator Демків, Я. В.
 
Date 2012-11-14T09:52:48Z
2012-11-14T09:52:48Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Демків Я. В. Стратегія входження на ринок як вид маркетингової стратегії / Я. В. Демків // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 р., присвяченої 45-річчю Інститутуту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету "Львівська політехніка" / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 44–45. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/15911
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"