Концепція соціально-відповідального маркетингу у формуванні конкурентних переваг підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концепція соціально-відповідального маркетингу у формуванні конкурентних переваг підприємства
|
|
Creator |
Косар, Н. С.
Марущак, О. Я. |
|
Date |
2012-11-14T09:27:31Z
2012-11-14T09:27:31Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Косар Н. С. Концепція соціально-відповідального маркетингу у формуванні конкурентних переваг підприємства / Н. С. Косар, О. Я. Марущак // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 р., присвяченої 45-річчю Інститутуту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету "Львівська політехніка" / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 67–68. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/15900 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Національний університет "Львівська політехніка"
|
|