Методика формування культури праці учнів основної школи на уроках обслуговуючої праці
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Кузьменко, Ю.В.
|
|
Date |
2012-11-15T09:10:59Z
2012-11-15T09:10:59Z 2006 |
|
Identifier |
Кузьменко Ю.В. Методика формування культури праці учнів основної школи на уроках обслуговуючої праці: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.В. Кузьменко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 19 с. — укp.
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/handle/123456789/1741 |
|
Description |
Дисертацію присвячено вирішенню проблеми формування соціокультурної компетенції в учнів 5-9-их класів загальноосвітньої школи у навчанні англійського діалогічного мовлення. У роботі теоретично обґрунтовано й практично розроблено методику формування соціокультурної компетенції. Досліджено теоретичні передумови формування соціокультурної компетенції, уточнено поняття соціокультурної компетенції, конкретизовано компонентний склад цієї компетенції, проаналізовано її зміст. Структура досліджуваної компетенції включає такі компоненти: загально-культурну, лінгвокраїнознавчу, соціолінгвістичну та культурознавчу компетенеції, зміст яких визначають відповідні знання, навички і вміння. Уточнено критерії відбору навчальних матеріалів для формування соціокультурної компетенції. Теоретично обґрунтовано і практично розроблено підсистему вправ для формування соціокультурної компетенції в учнів основної школи у процесі навчання англійського діалогічного мовлення. Обґрунтовано поетапну організацію процесу формування відповідної компетенції. На основі розробленої підсистеми вправ та виділених етапів формування соціокультурної компетенції укладено трициклічну модель навчального процесу. Ефективність запропонованої підсистеми вправ перевірено та підтверджено в ході експериментального навчання. Сформульовано методичні рекомендації щодо використання створеної підсистеми вправ, що знайшли своє практичне застосування у навчальному процесі п’яти загальноосвітніх шкіл. The thesis deals with the problem of forming socio-cultural competence of basic general secondary schoolchildren while teaching interactional speech in English. The term “socio-cultural competence”, its structure and content have been determined. Two stages of forming this competence have been offered. The criteria for selecting authentic English texts have been specified. A special system of exercises to form socio-cultural competence while teaching interactional speech has been worked out and theoretically substantiated. The effectiveness of the suggested system of exercises has been verified and confirmed during three series of experimental teaching. Methodological recommendations concerning forming socio-cultural competence of basic general secondary schoolchildren while teaching interactional speech in English have been developed and applied in practice in five secondsry schools of Ukraine. |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інформаційно-видавничий центр Товариства “Знання” України
|
|
Subject |
учні основної школи
соціокультурна компетенція діалогічне мовлення із соціокультурним компонентом позамовні знання і навички лексичні навички діалогічного мовлення вміння діалогічного мовлення із соціокультурним компонентом відбору навчальних матеріалів критерії оцінювання рівня сформованості соціокультурної компетенції учнів підсистема вправ для формування соціокультурної компетенції у процесі навчання англійського діалогічного мовлення basic general secondary schoolchildren socio-cultural competence interactional speech with a socio-cultural component non-verbal knowledge and skills vocabulary skills of interactional speech interactional skills with a socio-cultural component criteria for selecting teaching material criteria for estimating the forming level of socio-cultural competence of schoolchildren subsystem of exercises for forming socio-cultural competence while teaching interactional speech in English 371.315:811.111 |
|
Title |
Методика формування культури праці учнів основної школи на уроках обслуговуючої праці
|
|
Type |
Other
|
|