Соціально-педагогічні умови організації студентського самоврядування у вищих навчальних закладах
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Потопа, К.Л.
|
|
Date |
2012-11-17T00:12:13Z
2012-11-17T00:12:13Z 2006 |
|
Identifier |
Потопа К.Л. Соціально-педагогічні умови організації студентського самоврядування у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / К.Л. Потопа ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 21 с. — укp.
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/handle/123456789/1768 |
|
Description |
Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми організації студентського самоврядування у вищих навчальних закладах. На основі ретроспективного аналізу психолого-педагогічної літератури конкретизовано сутність основних дефініцій дослідження “управління”, “студентське самоврядування”, "саморегуляція". Запропоновано структурно-функціональну модель студентського самоврядування як чинника оптимізації соціальної активності та професійної підготовки. З’ясовано критерії рівнів сформованості студентського самоврядування у вищих навчальних закладах. Визначено, обґрунтовано й експериментально апробовано комплекс соціально-педагогічних умов, які забезпечують особистості можливість вибору видів самостійної діяльності, адекватних потребам професійного та особистісного самовдосконалення, охоплюють всі сфери життєдіяльності колективу студентів і ґрунтуються на оптимальному використанні можливостей різноманітних засобів управління та самоврядування для формування соціальної особистості майбутніх спеціалістів. В дисертації описано методику практичного запровадження в навчально-виховний процес чіткої організації структури студентського самоврядування з визначенням провідних органів координації інтеграції і управління на кожному із рівнів. The thesis deals with the theoretical-experimental investigation of the students' self-government organization problem in higher learning institutions. The principle definitions of the research, such as "management", "self-government", "pedagogical management", "students' self-government", "self-regulation" are revealed thoroughly on the basis of retrospective analysis of the psychological-pedagogical literature. There has been proposed the students' self-government structural-functional model, as a factor of social activity optimization, and future professional's vocational training. There have been figured out the criteria of formation levels of students' self-government development in higher learning institutions. There has been defined, substantiated and experimentally tested a complex of social-pedagogical conditions, which provide the personality with the opportunity of choosing self-activity forms being adequate to professional and personal self-improvement needs, cover all the spheres of the students' group vital activity, and are based on the optimal use of opportunities for various management and self-government aids in order to form the future professionals' socialized personality. Methods of practical implementation of clear students’ self-government organizational structure (group – course – faculty – university) with definition of the leading coordination, integration and management bodies at each level into educational process have been described in the thesis. |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
ПП. „Моноліт”
|
|
Subject |
управління
студентське самоврядування співвідношення управління і самоврядування саморегуляція учасників управлінської діяльності соціально-педагогічні умови management pedagogical management students' self-government the correlation between management and self-government self-regulation of the management activity members social-pedagogic conditions 378.014.553-057.87(477) |
|
Title |
Соціально-педагогічні умови організації студентського самоврядування у вищих навчальних закладах
|
|
Type |
Other
|
|