Запис Детальніше

Соціально-педагогічні умови організації студентського самоврядування у вищих навчальних закладах

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Потопа, К.Л.
 
Date 2012-11-17T00:12:13Z
2012-11-17T00:12:13Z
2006
 
Identifier Потопа К.Л. Соціально-педагогічні умови організації студентського самоврядування у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / К.Л. Потопа ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 21 с. — укp.
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/handle/123456789/1768
 
Description Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми організації студентського самоврядування у вищих навчальних закладах. На основі ретроспективного аналізу психолого-педагогічної літератури конкретизовано сутність основних дефініцій дослідження “управління”, “студентське самоврядування”, "саморегуляція". Запропоновано структурно-функціональну модель студентського самоврядування як чинника оптимізації соціальної активності та професійної підготовки. З’ясовано критерії рівнів сформованості студентського самоврядування у вищих навчальних закладах.
Визначено, обґрунтовано й експериментально апробовано комплекс соціально-педагогічних умов, які забезпечують особистості можливість вибору видів самостійної діяльності, адекватних потребам професійного та особистісного самовдосконалення, охоплюють всі сфери життєдіяльності колективу студентів і ґрунтуються на оптимальному використанні можливостей різноманітних засобів управління та самоврядування для формування соціальної особистості майбутніх спеціалістів.
В дисертації описано методику практичного запровадження в навчально-виховний процес чіткої організації структури студентського самоврядування з визначенням провідних органів координації інтеграції і управління на кожному із рівнів.
The thesis deals with the theoretical-experimental investigation of the students' self-government organization problem in higher learning institutions.
The principle definitions of the research, such as "management", "self-government", "pedagogical management", "students' self-government", "self-regulation" are revealed thoroughly on the basis of retrospective analysis of the psychological-pedagogical literature. There has been proposed the students' self-government structural-functional model, as a factor of social activity optimization, and future professional's vocational training.
There have been figured out the criteria of formation levels of students' self-government development in higher learning institutions.
There has been defined, substantiated and experimentally tested a complex of social-pedagogical conditions, which provide the personality with the opportunity of choosing self-activity forms being adequate to professional and personal self-improvement needs, cover all the spheres of the students' group vital activity, and are based on the optimal use of opportunities for various management and self-government aids in order to form the future professionals' socialized personality.
Methods of practical implementation of clear students’ self-government organizational structure (group – course – faculty – university) with definition of the leading coordination, integration and management bodies at each level into educational process have been described in the thesis.
 
Language uk
 
Publisher ПП. „Моноліт”
 
Subject управління
студентське самоврядування
співвідношення управління і самоврядування
саморегуляція учасників управлінської діяльності
соціально-педагогічні умови
management
pedagogical management
students' self-government
the correlation between management and self-government
self-regulation of the management activity members
social-pedagogic conditions
378.014.553-057.87(477)
 
Title Соціально-педагогічні умови організації студентського самоврядування у вищих навчальних закладах
 
Type Other