Зображення жінки й утворення суспільства споживання у повоєнній Японії
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Хоменко, Ольга
|
|
Date |
2012-11-19T08:14:06Z
2012-11-19T08:14:06Z 2012 |
|
Identifier |
Хоменко О. А. Зображення жінки й утворення суспільства споживання у повоєнній Японії / Хоменко О.А. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 130 : Історичні науки. - С. 54-59.
1996-5931 http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/1808 |
|
Description |
This research paper is observing transformation of women images in Japanese magazines during two decades after WWII and it’s infl uence to the process of creation of consumer society in Japan.
У статті розглянуто трансформацію жіночих образів у японській рекламі алкогольних напоїв протягом двох декад після Другої світової війни та їх вплив на формування суспільства споживання у Японії. |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
ВПЦ НаУКМА
|
|
Subject |
жіночі образи
суспільство споживання алкогольні напої Японія women images consumer society alcohol beverages Japan |
|
Title |
Зображення жінки й утворення суспільства споживання у повоєнній Японії
|
|
Type |
Article
|
|
Relation |
Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 130 : Історичні науки. - С. 54-59.
|
|