Запис Детальніше

Зображення жінки й утворення суспільства споживання у повоєнній Японії

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Хоменко, Ольга
 
Date 2012-11-19T08:14:06Z
2012-11-19T08:14:06Z
2012
 
Identifier Хоменко О. А. Зображення жінки й утворення суспільства споживання у повоєнній Японії / Хоменко О.А. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 130 : Історичні науки. - С. 54-59.
1996-5931
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/1808
 
Description This research paper is observing transformation of women images in Japanese magazines during two decades after WWII and it’s infl uence to the process of creation of consumer society in Japan.
У статті розглянуто трансформацію жіночих образів у японській рекламі алкогольних напоїв протягом двох декад після Другої світової війни та їх вплив на формування суспільства споживання у Японії.
 
Language ua
 
Publisher ВПЦ НаУКМА
 
Subject жіночі образи
суспільство споживання
алкогольні напої
Японія
women images
consumer society
alcohol beverages
Japan
 
Title Зображення жінки й утворення суспільства споживання у повоєнній Японії
 
Type Article
 
Relation Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 130 : Історичні науки. - С. 54-59.