Запис Детальніше

Дистанційне банківське обслуговування на основі системи "клієнт-банк": переваги та недоліки

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дистанційне банківське обслуговування на основі системи "клієнт-банк": переваги та недоліки
 
Creator Захарченко, Олена Миколаївна
 
Subject банківська послуга
система "клієнт-банк"
 
Description У статті розглядаються сутність, особливості та
призначення системи дистанційного банківського обслуговування «клієнт-
банк», визначаються її переваги та недоліки
 
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
 
Date 2012-11-23T13:02:19Z
2012-11-23T13:02:19Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України. Збірник наукових праць. Випуск 30. - Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2010. - 430 с. - С. 121-127
http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/850
 
Language ua