Дистанційне банківське обслуговування на основі системи "клієнт-банк": переваги та недоліки
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Дистанційне банківське обслуговування на основі системи "клієнт-банк": переваги та недоліки
					 | 
		|
| Creator | 
															Захарченко, Олена Миколаївна
					 | 
		|
| Subject | 
															банківська послуга
					 система "клієнт-банк"  | 
		|
| Description | 
															У статті розглядаються сутність, особливості та призначення системи дистанційного банківського обслуговування «клієнт- банк», визначаються її переваги та недоліки  | 
		|
| Publisher | 
															Українська академія банківської справи Національного банку України
					 | 
		|
| Date | 
															2012-11-23T13:02:19Z
					 2012-11-23T13:02:19Z 2010  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України. Збірник наукових праць. Випуск 30. - Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2010. - 430 с.  - С. 121-127
					 http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/850  | 
		|
| Language | 
															ua
					 | 
		|