Дистанційне банківське обслуговування на основі системи "клієнт-банк": переваги та недоліки
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дистанційне банківське обслуговування на основі системи "клієнт-банк": переваги та недоліки
|
|
Creator |
Захарченко, Олена Миколаївна
|
|
Subject |
банківська послуга
система "клієнт-банк" |
|
Description |
У статті розглядаються сутність, особливості та призначення системи дистанційного банківського обслуговування «клієнт- банк», визначаються її переваги та недоліки |
|
Publisher |
Українська академія банківської справи Національного банку України
|
|
Date |
2012-11-23T13:02:19Z
2012-11-23T13:02:19Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України. Збірник наукових праць. Випуск 30. - Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2010. - 430 с. - С. 121-127
http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/850 |
|
Language |
ua
|
|