Запис Детальніше

Попит на екологічні товари як ринкова можливість інноваційного розвитку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Попит на екологічні товари як ринкова можливість інноваційного розвитку
Спрос на экологические товары как рыночная возможность инновационного развития
The demand for environmental goods as a market opportunity for innovative development
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
 
Subject екологічний маркетинг
ринкові можливості
екологічний попит
екологічні товари
экологический маркетинг
рыночные возможности
экологический спрос
экологические товары
ecological marketing
market possibilities
ecological demand
ecological goods
 
Description За результатами досліджень доведено авторську гіпотезу, що ідеї екологічно збалансованого соціально-економічного розвитку, разом з наявними прикладами наслідків порушення екологічного балансу вже сформували у українських споживачів розуміння необхідності переходу до споживання екологічних товарів (у більшості інноваційних), які можуть мати ціну покупки більшу ніж у звичайною продукції, проте нижчі експлуатаційні витрати, або нижчі побічні витрати, що пов’язані зі споживанням та утилізацією.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29392
По результатам исследований доказана авторская гипотеза, что идеи экологически сбалансированного социально-экономического развития, вместе с имеющимися примерами последствий нарушения экологического баланса уже сформировали в украинских потребителей понимание необходимости перехода к потреблению экологических товаров (в большинстве инновационных), которые могут иметь цену покупки большую чем в обычной продукции, но меньшие эксплуатационные затраты, или меньшие побочные затраты, связаны с потреблением и утилизацией.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29392
According to the results of research proved the author's hypothesis that the idea of environmentally sustainable socio-economic development, together with the existing examples of the consequences of violation of ecological balance have already formed in Ukrainian consumers understanding of necessity of transition to consumption of ecological products (most innovative) which can be purchase price greater than the conventional products, but lower operating costs, or lower the side expenses associated with consumption and utilization.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29392
 
Publisher ОО "Фирма "Друк-Инфо"
 
Date 2012-11-26T06:51:05Z
2012-11-26T06:51:05Z
2012-11
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко, С.М. Попит на екологічні товари як ринкова можливість інноваційного розвитку [Текст] / С.М. Ілляшенко // Теорія та практика управління інноваційним розвитком: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 22-24 листопада 2012 року). – В 3-х т.:Т 2. – Донецьк: ОО "Фирма "Друк-Инфо", 2012. – С. 151-153.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29392
 
Language uk