Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ ДІАЛОГІЧНИХ ВІДНОСИН ФАХІВЦІВ АЕРОНАВІГАЦІЇ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБЛИВОСТІ ДІАЛОГІЧНИХ ВІДНОСИН ФАХІВЦІВ АЕРОНАВІГАЦІЇ
INTERACTION SPECIFICITY IN AIR NAVIGATION COMMUNICATION
ОСОБЕННОСТИ ДИАЛОГИЧЕСКИХ ОТНОШЕНИЙ СПЕЦИАЛИСТОВ АЭРОНАВИГАЦИИ
 
Creator Povoroznyk, Kateryna; Національний авіаційний університет
 
Subject взаємодія; вплив; ефективне спілкування на робочому місці; інтерсуб’єктний підхід; міжособистісний діалог; психофізіологічні характеристики; спілкування фахівців аеронавігації
811.111:656:7:071.13(045)
air navigation communication; efficient air – to – ground communication; influence; interaction; interpersonal dialogueintersubject approach; psycho-physiological characteristics
811.111:656:7:071.13(045)
взаимодействие; влияние; интерсубъектный подход; коммуникация специалистов аэронавигации; межличностный диалог; психофизиологические характеристики; эффективная коммуникация на рабочем месте
811.111:656:7:071.13(045)
 
Description  Розглянуто проблеми спілкування фахівців аеронавігації, пов’язаних з установлюванням діалогу високого рівня на робочому місці. Відзначено, що неспроможність діалогу на рівні рівноправних особистостей відбивається на якості професійної комунікації. Наведено поняття інтерсуб’єктного підходу та концепцію міжособистісних діалогічних відносин у контексті професійної комунікативно-лінгвістичної підготовки фахівців аеронавігації, ефективність якої залежить від умов створення педагогічного середовища на основі інтерсуб’єктного (діалогічного) підходу та враховування негативного впливу людського фактору під час комунікації.
 The article is about a problem of air navigation communication and the positive influence of interpersonal communication for air navigation specialists. The ability of organizing a dialogue with subject – subject relationship substantially increase professional interaction efficiency. As scientific surveys show a dialogue is not just the form of communication, but an organizing phenomenon that directly influences the quality of air navigation communication, but there is still a gap in the aviation English teaching technics, mainly due to lack of psycho – pedagogical knowledge concerning human factor peculiarities within dialogical relationship framework. The article highlights the possible ways of the problem solution.
 Рассмотрены проблемы коммуникации специалистов аэронавигации, связанные с поддерживанием диалога високого уровня на рабочем месте. Отмечено, что невозможность диалога на уровне равноправных личностей значительно ухудшает качество профессионального взаимодействия. Приведены понятия интерсубъектного подхода и межличностных отношений в контексте профессионально-ориентированной коммуникативной подготовки специалистов аэронавигации с учетом лингвистического аспекта человеческого фактора. Показано, что интерсубъектный подход может стать основой для создания педагогических условий, учитывающих данную специфику.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-09-20
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/2173
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 51, № 2 (2012); 130-135
Вестник Национального авиационного университета; Том 51, № 2 (2012); 130-135
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 51, № 2 (2012); 130-135
 
Language ru
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).