КОНЦЕПЦІЯ АНГЛОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ АЕРОНАВІГАЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
КОНЦЕПЦІЯ АНГЛОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ АЕРОНАВІГАЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
CONCEPT OF THE ENGLISH LANGUAGE TRAINING OF AIR NAVIGATION SERVICE PERSONNEL КОНЦЕПЦИЯ АНГЛОЯЗЫЧНОЙ ПОДГОТОВКИ СПЕЦИАЛИСТОВ АЭРОНАВИГАЦИОННОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ |
|
Creator |
Petrashchuk, Olena; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
аеронавігаційна радіотелефонія; вимоги ІСАО до мовної підготовки; провайдер аеронавігаційного обслуговування; професійно-орієнтована програма/навчання; спілкування; фахівці керування повітряним рухом
811.111:371.3(045) aeronautical radiotelephony; Air Navigation Service provider; ATC staff; communication; ICAO language requirements; professionally oriented English programme/training 811.111:371.3(045) аэронавигационная радиотелефония; общение; провайдер аэронавигационного обслуживания; профессионально-ориентированная программа/обучение; специалисты управления воздушным движением; требования ICАО к языковой подготовке 811.111:371.3(045) |
|
Description |
Описано концепцію англомовної підготовки фахівців аеронавігаційного обслуговування, яка базується на відповідності професійно-орієнтованої програми посадовій інструкції. Показано, що концепція відповідає міжнародним вимогам до рівня мовної підготовки фахівців аеронавігаційного обслуговування стосовно диспетчерського та не диспетчерського складів (інженерного, адміністративно-управлінського). Розглянуто сучасний підхід до професійної освіти (ICAO TRAINAIR PLUS).
The article deals with the Concept of English language training of Air Navigation Service personnel, which is proposed for providing quality language training of the specialists. The proposed Сoncept is in tune with the up to date approach to vocational training (ICAO TRAINAIR PLUS) which prioritizes an employer’s expectations then the standard educational programme. Описана концепция англоязычной подготовки специалистов аэронавигационного обслуживания, основанная на соответствии профессионально-ориентированной программы должностной инструкции. Показано, что концепция отвечает международным требованиям к уровню языковой подготовки аэронавигационного персонала, включая диспетчерский и не диспетчерский составы (инженерного, управленческо-административного). Рассмотрен современный подход к профессиональному обучению (ICAO TRAINAIR PLUS). |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-09-20
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/2169
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University; Том 51, № 2 (2012); 110-114
Вестник Национального авиационного университета; Том 51, № 2 (2012); 110-114 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 51, № 2 (2012); 110-114 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|