Запис Детальніше

ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНО-ЧИСТОЇ ТРАЄКТОРІЇ ЗАХОДУ НА ПОСАДКУ ДЛЯ ПОВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПЕРЕВАГ КОНЦЕПЦІЇ ЄДИНОГО ЄВРОПЕЙСЬКОГО НЕБА

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНО-ЧИСТОЇ ТРАЄКТОРІЇ ЗАХОДУ НА ПОСАДКУ ДЛЯ ПОВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПЕРЕВАГ КОНЦЕПЦІЇ ЄДИНОГО ЄВРОПЕЙСЬКОГО НЕБА
INVESTIGATION OF “GREEN” APPROACH TRAJECTORY FOR FULL EXPLOIT OF THE BENEFITS OF SINGLE EUROPEAN SKY
ИССЛЕДОВАНИЕ ЭКОЛОГИЧЕСКИ-ЧИСТОЙ ТРАЕКТОРИИ ЗАХОДА НА ПОСАДКУ ДЛЯ ПОЛНОГО ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ПРЕИМУЩЕСТВ КОНЦЕПЦИИ ЕДИНОГО ЕВРОПЕЙСКОГО НЕБА
 
Creator Bogunenko, Nikolay; Національний авіаційний університет
Khomenok, Anastasia; Національний авіаційний університет
 
Subject концепція чистого неба; кут нахилу глісади; траєкторія заходу на посадку; тяга двигуна
656.7.052.001.76:629.735.072.4(045)
approach trajectory; Clean Sky concept; engine thrust; glide slope angle
656.7.052.001.76:629.735.072.4(045)
концепция чистого неба; траектория захода на посадку; тяга двигателя; угол наклона глиссады
656.7.052.001.76:629.735.072.4(045)
 
Description  Розглянуто основні дослідження концепції чистого неба. Запропоновано метод вирішення завдань цієї концепції. Проаналізовано переваги і недоліки застосування запропонованого методу.
 The article deals with main directions of European Clean Sky concept, investigation of the influence of changing of glide slope angle on the engine operation mode during approach phase, analysis of advantages and disadvantages of changing of glide slope angle.
 Рассмотрены основные исследования концепции чистого неба. Предложен метод решения задач данной концепции. Проанализированы преимущества и недостатки использования предложенного метода.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-09-20
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/2158
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 51, № 2 (2012); 55-59
Вестник Национального авиационного университета; Том 51, № 2 (2012); 55-59
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 51, № 2 (2012); 55-59
 
Language ru
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).