АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ЩОДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ЩОДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
The analysis of psychological approaches to studying of the processes of student’s training to cross-cultural communication Анализ психологических подходов к изучению процесса подготовки студентов к межкультурной коммуникации |
|
Creator |
Захарчук, Н.В.
|
|
Subject |
міжкультурна комунікація; психологічні підходи; комуніканти; провідна діяльність; опосередкована взаємодія
37. 032 (045) cross-cultural communication; psychological approaches; communicators; leading activity; intermediate interaction 37. 032 (045) межкультурная коммуникация; психологические подходы; коммуникатор; ведущая деятельность; взаимодействие через посредника 37. 032 (045) |
|
Description |
У статті розглянуто три основних психологічних підходи до дослідження феномену міжкультурної комунікації та підготовки до неї (структурно-аналітичний, діяльнісний, культурологічний). Наводиться детальний аналіз психологічних категорій, що здійснюють суттєвий вплив на досліджуваний процес.
The article reveals the detailed analysis of psychological approaches to the problem of cross-cultural communication teaching (structural and analytical, operational, cultural). Therefore, the most influential psychological categories are explored. В статье рассматриваются три главных психологических подхода к исследованиям феномена межкультурной коммуникации (структурно-аналитический, деятельный, культурологический). Приводится детальный анализ психологических категорий, которые наиболее влияют на изучаемый процесс. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-09-07
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/2149
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; Том 1 (2010); 62
|
|
Language |
ru
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|