Запис Детальніше

АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ЩОДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ЩОДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
The analysis of psychological approaches to studying of the processes of student’s training to cross-cultural communication
Анализ психологических подходов к изучению процесса подготовки студентов к межкультурной коммуникации
 
Creator Захарчук, Н.В.
 
Subject міжкультурна комунікація; психологічні підходи; комуніканти; провідна діяльність; опосередкована взаємодія
37. 032 (045)
cross-cultural communication; psychological approaches; communicators; leading activity; intermediate interaction
37. 032 (045)
межкультурная коммуникация; психологические подходы; коммуникатор; ведущая деятельность; взаимодействие через посредника
37. 032 (045)
 
Description  У статті розглянуто три основних психологічних підходи до дослідження феномену міжкультурної комунікації та підготовки до неї (структурно-аналітичний, діяльнісний, культурологічний). Наводиться детальний аналіз психологічних категорій, що здійснюють суттєвий вплив на досліджуваний процес.
 The article reveals the detailed analysis of psychological approaches to the problem of cross-cultural communication teaching (structural and analytical, operational, cultural). Therefore, the most influential psychological categories are explored.
 В статье рассматриваются три главных психологических подхода к исследованиям феномена межкультурной коммуникации (структурно-аналитический, деятельный, культурологический). Приводится детальный анализ психологических категорий, которые наиболее влияют на изучаемый процесс.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2012-09-07
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/2149
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; Том 1 (2010); 62
 
Language ru
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).