Запис Детальніше

Стратегічне управління витратами в маркетинговій ціновій політиці підприємства

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічне управління витратами в маркетинговій ціновій політиці підприємства
Стратегическое управление затратами в маркетинго- вой ценовой политике предприятия
Strategic cost management in the marketing pricing policy of the enterprse
 
Creator Івченко, Є.А.
Серікова, О.М.
Карєпанова, Д.О.
Ivchenko, Ye.
Serikova, О.
Kariepanova, D.
Ивченко, Е.А.
Серикова, О. Н.
Карепанова, Д. А.
 
Subject цінова політика
ціноутворення
стратегічне управління ціновою політикою
управління витратами конкурентоспроможність підприємства
стратегія
конкурентна перевага
вибір стратегії
ценовая политика
ценообразование
стратегическое управление ценовой политикой
управление затратами
конкурентоспособность предприятия
стратегия
конкурентное преимущество
выбор стратегии
pricing policy
price formation
strategic management of pricing policy
cost management
competitiveness of enterprise
strategy
competitive advantage
strategy choice
УДК 338.512
 
Description У статті розглянуто роль цінової політики в підвищенні ефективності діяльності підприємства. Розглянуто методичні підходи до ціноутворення. Визначено, що управління витратами означає складну взаємодію набору витратоутворюючих факторів в кожній конкретній ситуації. Досліджено роль та вплив витратоутворюючих факторів на прийняття рішень в управлінні витратами. Запропоновано процес управління витратами в маркетинговій ціновій політиці підприємства.
В статье рассмотрена роль ценовой политики в повышении эффективности деятельности предприятия.
Рассмотрены методические подходы к ценообразованию.
Определено, что управление затратами означает сложное взаимодействие набора затратообразующих факторов в каждой конкретной ситуации. Исследованы роль и
влияние затратообразующих факторов на принятие решений в управлении затратами. Предложен процесс управления затратами в маркетинговой ценовой политике предприятия.
The pricing policy role in improving the efficiency of the
enterprise activity has been studied. Methodological approaches
to price formation have been considered. It has been
identified that cost management means complex interaction of
a set of cost drivers in each specific situation. The role and
impact of cost drivers on decision-making in cost management
have been examined. The process of cost management in the
marketing pricing policy of the enterprise has been proposed.
It has been indicated that cost management in the marketing
activity of the enterprise aims to create competitive advantages
on account of the increase in the company’s profits
by determining the optimal level of costs, which will enable to
carry out pricing policy freely.
 
Date 2017-07-26T17:58:51Z
2017-07-26T17:58:51Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Стратегічне управління витратами в маркетинговій ціновій політиці підприємства / Є.А. Івченко, О.М.Серікова, Д.О. Карєпанова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2016. – № 6 (230). – С. 66 - 71.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1367
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher CНУ ім. В. Даля