Соціально-психологічні особливості ключових компетентностей учителя нової української школи
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціально-психологічні особливості ключових компетентностей учителя нової української школи
|
|
Creator |
Волченко, Л.П.
|
|
Subject |
Соціальна психологія
віктимологічна компетентність, учитель, ключові компетентності, комунікативна компетентність, конфліктологічна компетентність, соціально-нормативна компетентність, фасилітативна компетентність 159.923.200.371.134 |
|
Description |
У статті, в контексті реформування сучасної української освіти, розглядається проблема соціально-психологічних особливостей ключових компетентностей, які повинні бути сформовані в учителя нової української школи. Визначено, що ключовими компетентностями, які надають можливість учителю, за сучасних умов існування, здійснювати складні поліфункціональні види діяльності та ефективно розв’язувати актуальні індивідуальні та соціальні проблеми, виступають комунікативна, конфліктологічна, фасилітативна, соціально-нормативна та віктимологічна компетентності.
|
|
Date |
2017-07-26T19:19:43Z
2017-07-26T19:19:43Z 2017-06 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Волченко Л. П. Соціально-психологічні особливості ключових компетентностей учителя нової української школи / Л. П. Волченко // Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – Сєвєродонецьк : СНУ ім. В. Даля, 2017. - № 2 (43). – С. 55 – 64.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1373 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf |
|
Publisher |
Сєвєродонецьк: видавництво СНУ ім. В. Даля
|
|