Запис Детальніше

Соціально-психологічні особливості ключових компетентностей учителя нової української школи

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціально-психологічні особливості ключових компетентностей учителя нової української школи
 
Creator Волченко, Л.П.
 
Subject Соціальна психологія
віктимологічна компетентність, учитель, ключові компетентності, комунікативна компетентність, конфліктологічна компетентність, соціально-нормативна компетентність, фасилітативна компетентність
159.923.200.371.134
 
Description У статті, в контексті реформування сучасної української освіти, розглядається проблема соціально-психологічних особливостей ключових компетентностей, які повинні бути сформовані в учителя нової української школи. Визначено, що ключовими компетентностями, які надають можливість учителю, за сучасних умов існування, здійснювати складні поліфункціональні види діяльності та ефективно розв’язувати актуальні індивідуальні та соціальні проблеми, виступають комунікативна, конфліктологічна, фасилітативна, соціально-нормативна та віктимологічна компетентності.
 
Date 2017-07-26T19:19:43Z
2017-07-26T19:19:43Z
2017-06
 
Type Article
 
Identifier Волченко Л. П. Соціально-психологічні особливості ключових компетентностей учителя нової української школи / Л. П. Волченко // Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – Сєвєродонецьк : СНУ ім. В. Даля, 2017. - № 2 (43). – С. 55 – 64.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1373
 
Language uk
 
Format application/pdf
application/pdf
 
Publisher Сєвєродонецьк: видавництво СНУ ім. В. Даля