Запис Детальніше

Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону
Усовершенствование теоретико-методического похода к оценке маркетинговой привлекательности региона
Improvement of theoretik-methodical approaches to the estimation of regional marketing attractiveness
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Сигида, Любов Олексіївна
Сигида, Любовь Алексеевна
Sygyda, Liubov Oleksiivna
 
Subject територіальний продукт
геотовар
конкурентоспроможність території
маркетингова привабливість території
SWOT-аналіз
фактор достатності ресурсів
фактор життєвого рівня населення
інвестиційний фактор
інноваційний фактор
екологічний фактор
территориальный продукт
геотовар
конкурентоспособность территории
маркетинговая привлекательность территории
SWOT-анализ
фактор достаточности ресурсов
фактор жизненного уровня населения
инвестиционный фактор
инновационный фактор
экологический фактор
territorial product
geogoods
territial competitiveness
marketing appeal of territory
SWOT-analysis
factor of resource’s sufficiency
factor of a life’s population standard
investment factor
ecological factor
innovative factor
 
Description Проаналізовано сучасні підходи до розуміння території як геотовару, визначено відмінності та спільні риси понять «конкурентоспроможність території» та «маркетингова привабливість території». Запропоновано методичний підхід до аналізу маркетингової привабливості регіону та виконано відповідну оцінку Сумської, Полтавської та Чернігівської областей.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4876
Проанализированы современные подходы к пониманию территории как геотовара, определены отличия и общие черты понятий «конкурентоспособность территории» и «маркетинговая привлекательность территории». Предложен методический подход к анализу маркетинговой привлекательности региона и выполнена соответствующая оценка Сумской, Полтавской и Черниговской областей.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4876
Modern approaches to understanding of territory as geogoods are analysed, differences and the general lines of concepts "competitiveness of territory" and "marketing attractiveness of territory" are defined. Methodical approaches to the analysis of regional marketing attractiveness are offered and the corresponding estimation of the Sumy, Poltava and Chernigov regions is done.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4876
 
Publisher "Університетська книга"
 
Date 2011-04-01T12:36:59Z
2011-04-01T12:36:59Z
2011-03
 
Type Article
 
Identifier Біловодська О.А. Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону / О.А. Біловодська, Л.О. Сигида // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №1. – С. 55-66
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4876
 
Language uk