Запис Детальніше

Позиціонування територіального продукту як засіб його інноваційного розвитку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Позиціонування територіального продукту як засіб його інноваційного розвитку
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Сигида, Любов Олексіївна
Сигида, Любовь Алексеевна
Sygyda, Liubov Oleksiivna
 
Subject інноваційний розвиток
територіальний продукт
споживач
инновационное развитие
территориальный продукт
потребитель
innovative development
territorial product
consumer
 
Description Територіальний продукт, або геотовар, – це асортимент, кількість і якість ресурсів території, які необхідні її споживачам: її географічне положення, населення (персонал), якість життя, інфраструктура, здатність працювати з високими технологіями, сировинні ресурси, рівень ділової активності, доступ до «дешевих» грошей, рівень розвитку сфери підтримки бізнесу, рекламного ринку, аудиту, public relations і т.д.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28021
 
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
 
Date 2012-09-10T13:17:11Z
2012-09-10T13:17:11Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Біловодська, О.А. Позиціонування територіального продукту як засіб його інноваційного розвитку [Текст] / О.А. Біловодська, Л.О. Сигида // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 23-25.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28021
 
Language uk