Роль іміджевої реклами у формуванні цінності торгової марки
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль іміджевої реклами у формуванні цінності торгової марки
|
|
Creator |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Колодка, Анна Віталіївна Колодка, Анна Витальевна Kolodka, Anna Vitaliivna |
|
Subject |
іміджева реклама
имиджевая реклама споживач потребитель торгова марка торговая марка |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2012-09-13T13:18:25Z
2012-09-13T13:18:25Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Колодка, А.В. Роль іміджевої реклами у формуванні цінності торгової марки [Текст] / А. В. Колодка; наук. кер. С.М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми: СумДУ, 2012. - Т.5. - С. 53-57.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28370 |
|
Language |
uk
|
|