Запис Детальніше

Роль іміджевої реклами у формуванні цінності торгової марки

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль іміджевої реклами у формуванні цінності торгової марки
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Колодка, Анна Віталіївна
Колодка, Анна Витальевна
Kolodka, Anna Vitaliivna
 
Subject іміджева реклама
имиджевая реклама
споживач
потребитель
торгова марка
торговая марка
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2012-09-13T13:18:25Z
2012-09-13T13:18:25Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Колодка, А.В. Роль іміджевої реклами у формуванні цінності торгової марки [Текст] / А. В. Колодка; наук. кер. С.М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми: СумДУ, 2012. - Т.5. - С. 53-57.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28370
 
Language uk