Запис Детальніше

Теоретичні основи наукового передбачення у маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні основи наукового передбачення у маркетингу
 
Creator Росохата, Анна Сергіївна
Росохатая, Анна Сергеевна
Rosokhata, Anna Serhiivna
 
Subject наукове передбачення
научное предвидение
маркетинг
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2012-09-19T13:21:26Z
2012-09-19T13:21:26Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Росохата, А.С. Теоретичні основи наукового передбачення у маркетингу [Текст] / А.С. Росохата; наук. кер. Н.С. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 191-193.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28785
 
Language uk