Теоретичні основи наукового передбачення у маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні основи наукового передбачення у маркетингу
|
|
Creator |
Росохата, Анна Сергіївна
Росохатая, Анна Сергеевна Rosokhata, Anna Serhiivna |
|
Subject |
наукове передбачення
научное предвидение маркетинг |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2012-09-19T13:21:26Z
2012-09-19T13:21:26Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Росохата, А.С. Теоретичні основи наукового передбачення у маркетингу [Текст] / А.С. Росохата; наук. кер. Н.С. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 191-193.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28785 |
|
Language |
uk
|
|