Використання методів соціологічних досліджень у створенні бренду територій на прикладі бренд-концепції Сумської області
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання методів соціологічних досліджень у створенні бренду територій на прикладі бренд-концепції Сумської області
|
|
Creator |
Карпіщенко, Олександр Олексійович
Карпищенко, Александр Алексеевич Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych Карпіщенко, Марина Юріївна Карпищенко, Марина Юрьевна Karpishchenko, Maryna Yuriivna |
|
Subject |
брендинг територій
соціологічні та маркетингові дослідження самоідентифікація |
|
Description |
У статті вивчено можливість застосування різних методів соціологічних досліджень для отримання вихідної маркетингової інформації при проведенні брендингу територій. Розглянуто їх особливості та запропоновано набір інструментів для дослідження мешканців конкретної території. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29557 В статье изучена возможность применения разных методов социологических исследований для получения исходной маркетинговой информации при проведении брендинга территорий. Рассмотрены их особенности и предложен набор инструментов для исследования жителей конкретной территории. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29557 The factors of influence of innovations and investments in the biofuel production from raw material of phytogenous as determining direction of intensification of development of region are developed and investigational. The economic evaluation of the use of raw biomaterial is grounded and resulted in the field of agroindustrial complex which takes into account the presence of limitations of internal and external character. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29557 |
|
Publisher |
Вид-во Мелітопольська типографія «Люкс»
|
|
Date |
2012-12-18T09:25:33Z
2012-12-18T09:25:33Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Карпіщенко М.Ю. Використання методів соціологічних досліджень у створенні бренду територій на прикладі бренд-концепції Сумської області / М.Ю. Карпіщенко, О.О. Карпіщенко // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки) / За ред. М.Ф. Кропивка. – Мелітополь: Вид-во Мелітопольська типографія «Люкс», 2012. - № 2 (18), том 5. – С. 189-195.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29557 |
|
Language |
uk
|
|