Запис Детальніше

Використання методів соціологічних досліджень у створенні бренду територій на прикладі бренд-концепції Сумської області

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання методів соціологічних досліджень у створенні бренду територій на прикладі бренд-концепції Сумської області
 
Creator Карпіщенко, Олександр Олексійович
Карпищенко, Александр Алексеевич
Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych
Карпіщенко, Марина Юріївна
Карпищенко, Марина Юрьевна
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
 
Subject брендинг територій
соціологічні та маркетингові дослідження
самоідентифікація
 
Description У статті вивчено можливість застосування різних методів соціологічних досліджень для отримання вихідної маркетингової інформації при проведенні брендингу територій. Розглянуто їх особливості та запропоновано набір інструментів для дослідження мешканців конкретної території.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29557
В статье изучена возможность применения разных методов социологических исследований для получения исходной маркетинговой информации при проведении брендинга территорий. Рассмотрены их особенности и предложен набор инструментов для исследования жителей конкретной территории.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29557
The factors of influence of innovations and investments in the biofuel production from raw material of phytogenous as determining direction of intensification of development of region are developed and investigational. The economic evaluation of the use of raw biomaterial is grounded and resulted in the field of agroindustrial complex which takes into account the presence of limitations of internal and external character.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29557
 
Publisher Вид-во Мелітопольська типографія «Люкс»
 
Date 2012-12-18T09:25:33Z
2012-12-18T09:25:33Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Карпіщенко М.Ю. Використання методів соціологічних досліджень у створенні бренду територій на прикладі бренд-концепції Сумської області / М.Ю. Карпіщенко, О.О. Карпіщенко // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки) / За ред. М.Ф. Кропивка. – Мелітополь: Вид-во Мелітопольська типографія «Люкс», 2012. - № 2 (18), том 5. – С. 189-195.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29557
 
Language uk