Запис Детальніше

Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив
Разработка методического подхода по выбору маркетингового инновационного решения из множества существующих альтернатив
The development of the methodical approach on the selection of the marketing innovative decision from the set of alternatives
 
Creator Грищенко, Олена Федорівна
Грищенко, Елена Федоровна
Gryshchenko, Olena Fedorivna
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
 
Subject маркетингове інноваційне рішення (МІР)
критерій
альтернатива
інтегральна оцінка
 
Description У даній статті запропонований методичний інструментарій для здійснення вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив. Сформовано систему критеріїв оцінки та вибору маркетингових інноваційних рішень. Розроблено матрицю вибору маркетингових інноваційних рішень за критеріями «ризик – якість»
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29553
В данной статье предложен методический инструментарий для осуществления выбора маркетингового инновационного решения из множества существующих альтернатив. Сформирована система критериев оценки и выбора маркетинговых инновационных решений. Разработана матрица выбора маркетинговых инновационных решений по критериям «риск - качество»
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29553
In this article the methodical tools for implementation of a choice of the marketing innovative decision from a set of existing alternatives are offered. The system of criteria of an assessment and a choice of marketing innovative decisions is created. The matrix of a choice of marketing innovative decisions on criteria «risk - quality» is developed
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29553
 
Publisher Донецький державний університет управління
 
Date 2012-12-18T08:36:51Z
2012-12-18T08:36:51Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Грищенко, О.Ф. Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив [Текст] / О.Ф. Грищенко, О.А. Біловодська // Збірник наукових праць Донецького державного університету управління. Серія «Економіка». – 2012. – Т. 13. Вип. 227. – С. 348-357.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29553
 
Language uk