Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив
Разработка методического подхода по выбору маркетингового инновационного решения из множества существующих альтернатив The development of the methodical approach on the selection of the marketing innovative decision from the set of alternatives |
|
Creator |
Грищенко, Олена Федорівна
Грищенко, Елена Федоровна Gryshchenko, Olena Fedorivna Біловодська, Олена Анатоліївна Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna |
|
Subject |
маркетингове інноваційне рішення (МІР)
критерій альтернатива інтегральна оцінка |
|
Description |
У даній статті запропонований методичний інструментарій для здійснення вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив. Сформовано систему критеріїв оцінки та вибору маркетингових інноваційних рішень. Розроблено матрицю вибору маркетингових інноваційних рішень за критеріями «ризик – якість» При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29553 В данной статье предложен методический инструментарий для осуществления выбора маркетингового инновационного решения из множества существующих альтернатив. Сформирована система критериев оценки и выбора маркетинговых инновационных решений. Разработана матрица выбора маркетинговых инновационных решений по критериям «риск - качество» При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29553 In this article the methodical tools for implementation of a choice of the marketing innovative decision from a set of existing alternatives are offered. The system of criteria of an assessment and a choice of marketing innovative decisions is created. The matrix of a choice of marketing innovative decisions on criteria «risk - quality» is developed When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29553 |
|
Publisher |
Донецький державний університет управління
|
|
Date |
2012-12-18T08:36:51Z
2012-12-18T08:36:51Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Грищенко, О.Ф. Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив [Текст] / О.Ф. Грищенко, О.А. Біловодська // Збірник наукових праць Донецького державного університету управління. Серія «Економіка». – 2012. – Т. 13. Вип. 227. – С. 348-357.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29553 |
|
Language |
uk
|
|