Запис Детальніше

Дослідження сутності проблеми – основа процесу розроблення, прийняття та реалізації маркетингових інноваційних рішень

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження сутності проблеми – основа процесу розроблення, прийняття та реалізації маркетингових інноваційних рішень
 
Creator Грищенко, Олена Федорівна
Грищенко, Елена Федоровна
Gryshchenko, Olena Fedorivna
 
Subject проблема
проблемный подход
маркетингове інноваційне рішення
 
Description За сучасних умов вітчизняні підприємства для формування конкурентних
переваг та забезпечення розвитку повинні здійснювати господарську діяльність
на інноваційних засадах. Проведені дослідження показали, що в останнє
десятиліття значного розвитку отримала концепція інноваційного маркетингу.
Такий стан речей звертає увагу на те, що підвищення інноваційної активності
підприємств стає основою здійснення підприємницької діяльності, що дозволяє
ефективно співпрацювати та конкурувати як на рівні окремої країни, так і на
світовому ринку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29551
 
Publisher Центр економічних досліджень та розвитку
 
Date 2012-12-18T08:12:58Z
2012-12-18T08:12:58Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Грищенко О.Ф. Дослідження сутності проблеми – основа процесу розроблення, прийняття та реалізації маркетингових інноваційних рішень / О.Ф. Грищенко // Сучасний стан і тенденція розвитку економіки України. Збірник тези наукових робір міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 11-12 травн 2012 р.). – Одеса: у 2-х частинах. – О.: "Центр економічних досліджень та розвитку", 2012. – Ч1. – С. 71-73
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29551
 
Language uk