Дослідження сутності проблеми – основа процесу розроблення, прийняття та реалізації маркетингових інноваційних рішень
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження сутності проблеми – основа процесу розроблення, прийняття та реалізації маркетингових інноваційних рішень
|
|
Creator |
Грищенко, Олена Федорівна
Грищенко, Елена Федоровна Gryshchenko, Olena Fedorivna |
|
Subject |
проблема
проблемный подход маркетингове інноваційне рішення |
|
Description |
За сучасних умов вітчизняні підприємства для формування конкурентних переваг та забезпечення розвитку повинні здійснювати господарську діяльність на інноваційних засадах. Проведені дослідження показали, що в останнє десятиліття значного розвитку отримала концепція інноваційного маркетингу. Такий стан речей звертає увагу на те, що підвищення інноваційної активності підприємств стає основою здійснення підприємницької діяльності, що дозволяє ефективно співпрацювати та конкурувати як на рівні окремої країни, так і на світовому ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29551 |
|
Publisher |
Центр економічних досліджень та розвитку
|
|
Date |
2012-12-18T08:12:58Z
2012-12-18T08:12:58Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Грищенко О.Ф. Дослідження сутності проблеми – основа процесу розроблення, прийняття та реалізації маркетингових інноваційних рішень / О.Ф. Грищенко // Сучасний стан і тенденція розвитку економіки України. Збірник тези наукових робір міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 11-12 травн 2012 р.). – Одеса: у 2-х частинах. – О.: "Центр економічних досліджень та розвитку", 2012. – Ч1. – С. 71-73
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29551 |
|
Language |
uk
|
|