Трендвотчінг як передумова формування рекламної концепції
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Трендвотчінг як передумова формування рекламної концепції
|
|
Creator |
Росохата, Анна Сергіївна
Росохатая, Анна Сергеевна Rosokhata, Anna Serhiivna |
|
Subject |
рекламна концепція
трендвотчінг |
|
Description |
У роботі досліджено зв'язок процесів формування рекламної концепції та трендвотчінгу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29565 В работе исследована связь процессов формирования рекламной концепции и трендвотчинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29565 The communication processes of advertising concept and trendwatching is investigated in this work. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29565 |
|
Publisher |
Київський нац. торг.-екон. ун-т
|
|
Date |
2012-12-18T10:28:18Z
2012-12-18T10:28:18Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Росохата, А.С. Трендвотчінг як передумова формування рекламної концепції [Текст] / А.С. Росохата // Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики: тези доп. VI Всеукр. наук.-практ. конф. ( Київ, 16 листоп. 2012 р.) / відп. ред. А.А. Мазаракі. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2012. – С. 127-128.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29565 |
|
Language |
uk
|
|