Запис Детальніше

Трендвотчінг як передумова формування рекламної концепції

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Трендвотчінг як передумова формування рекламної концепції
 
Creator Росохата, Анна Сергіївна
Росохатая, Анна Сергеевна
Rosokhata, Anna Serhiivna
 
Subject рекламна концепція
трендвотчінг
 
Description У роботі досліджено зв'язок процесів формування рекламної концепції та трендвотчінгу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29565
В работе исследована связь процессов формирования рекламной концепции и трендвотчинга.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29565
The communication processes of advertising concept and trendwatching is investigated in this work.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29565
 
Publisher Київський нац. торг.-екон. ун-т
 
Date 2012-12-18T10:28:18Z
2012-12-18T10:28:18Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Росохата, А.С. Трендвотчінг як передумова формування рекламної концепції [Текст] / А.С. Росохата // Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики: тези доп. VI Всеукр. наук.-практ. конф. ( Київ, 16 листоп. 2012 р.) / відп. ред. А.А. Мазаракі. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2012. – С. 127-128.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29565
 
Language uk