Споживчий капітал підприємства в умовах концепції маркетингу відносин
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Споживчий капітал підприємства в умовах концепції маркетингу відносин
|
|
Creator |
Голишева, Євгенія Олексіївна
Голышева, Евгения Алексеевна Holysheva, Yevheniia Oleksiivna |
|
Subject |
маркетинг відносин
споживчий капітал взаємодія взаємовідносини |
|
Description |
Розглянутий зв'язок між маркетингом відносин та споживчим капіталом підприємства При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29568 |
|
Date |
2012-12-18T12:22:47Z
2012-12-18T12:22:47Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Голишева Є.О. Споживчий капітал підприємства в умовах концепції маркетингу відносин // Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в умовах трансформації економіки : збірник тез ІІІ Всеукраїнської міжвузівської науково-практичної конференції, 22-23 квітня 2010 р. – Рівне : НУВГП, 2010. – С. 294.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29568 |
|
Language |
uk
|
|