Запис Детальніше

Споживчий капітал підприємства в умовах концепції маркетингу відносин

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Споживчий капітал підприємства в умовах концепції маркетингу відносин
 
Creator Голишева, Євгенія Олексіївна
Голышева, Евгения Алексеевна
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
 
Subject маркетинг відносин
споживчий капітал
взаємодія
взаємовідносини
 
Description Розглянутий зв'язок між маркетингом відносин та споживчим капіталом підприємства
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29568
 
Date 2012-12-18T12:22:47Z
2012-12-18T12:22:47Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Голишева Є.О. Споживчий капітал підприємства в умовах концепції маркетингу відносин // Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в умовах трансформації економіки : збірник тез ІІІ Всеукраїнської міжвузівської науково-практичної конференції, 22-23 квітня 2010 р. – Рівне : НУВГП, 2010. – С. 294.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29568
 
Language uk