Запис Детальніше

Розвиток маркетингових методів формування показників кон’юнктури ринку інноваційної продукції

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток маркетингових методів формування показників кон’юнктури ринку інноваційної продукції
 
Creator Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Косенко, Андрій Васильович
Косенко, Андрей Васильевич
Kosenko, Andriy Vasilovich
 
Subject наукова продукція
показники кон’юнктури
ціна
маркетинг
комерціалізація
вартісна оцінка
 
Description Проведено аналіз існуючих методів визначення одного з найбільш важливих х показників кон’юнктури ринку - вартісної оцінки наукової продукції. Запропоновано методичний підхід до встановлення ціни на наукову продукцію.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29545
Проведен анализ существующих методов определения одного из наиболее важных х показ-ників конъюнктуры рынка - стоимостной оценки научной продукции. Предложено мето-дичний подход к установлению цены на научную продукцию.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29545
The analysis of existent methods of one determination of the most essential kh indexes of the state of affairs of market is conducted - cost estimation of scientific products. The methodical going is offered near establishment of price on scientific products.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29545
 
Date 2012-12-18T07:21:10Z
2012-12-18T07:21:10Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Розвиток маркетингових методів формування показників кон’юнктури ринку інноваційної продукції / А.В.Косенко, Н.С.Ілляшенко // Вісник Національного технічного університету «ХПІ».- 2012.- Випуск 04.- С.192-198.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29545
 
Language uk