Розвиток маркетингових методів формування показників кон’юнктури ринку інноваційної продукції
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток маркетингових методів формування показників кон’юнктури ринку інноваційної продукції
|
|
Creator |
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна Illiashenko, Nataliia Serhiivna Косенко, Андрій Васильович Косенко, Андрей Васильевич Kosenko, Andriy Vasilovich |
|
Subject |
наукова продукція
показники кон’юнктури ціна маркетинг комерціалізація вартісна оцінка |
|
Description |
Проведено аналіз існуючих методів визначення одного з найбільш важливих х показників кон’юнктури ринку - вартісної оцінки наукової продукції. Запропоновано методичний підхід до встановлення ціни на наукову продукцію. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29545 Проведен анализ существующих методов определения одного из наиболее важных х показ-ників конъюнктуры рынка - стоимостной оценки научной продукции. Предложено мето-дичний подход к установлению цены на научную продукцию. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29545 The analysis of existent methods of one determination of the most essential kh indexes of the state of affairs of market is conducted - cost estimation of scientific products. The methodical going is offered near establishment of price on scientific products. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29545 |
|
Date |
2012-12-18T07:21:10Z
2012-12-18T07:21:10Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Розвиток маркетингових методів формування показників кон’юнктури ринку інноваційної продукції / А.В.Косенко, Н.С.Ілляшенко // Вісник Національного технічного університету «ХПІ».- 2012.- Випуск 04.- С.192-198.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29545 |
|
Language |
uk
|
|