Запис Детальніше

Потреба як рушійна сила в рекламній діяльності

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Потреба як рушійна сила в рекламній діяльності
Needs as the driving force in advertising activities
Потребность как движущая сила в рекламной деятельности
 
Creator Стеценко, В. А.
Стеценко, В. А.
Stetsenko, V.
Скригун, Н. П.
Скрыгун, Н. П.
Skrygun, N.
 
Subject потреба
поведінка споживача
рекламна діяльність
потребность
поведение потребителя
рекламная деятельность
needs
consumer behavior
advertising activities
 
Description В роботі досліджена проблема впливу заходів реклами на прийняття рішення про покупку споживачем на вітчизняному ринку. Визначено рушійною силою здійснення покупки – потребу, що залежність вiд об'єктивних умов життєдiяльностi споживача.
В работе исследована проблема влияния рекламы на принятие решения о покупке потребителем на отечественном рынке. Определено движущей силой осуществления покупки - потребность, которая зависит от объективных условий жизнедеятельности потребителя.
This paper studied the problem of the impact of advertising on the decision to buy the consumer in the domestic market. Was determined the driving force for purchase – need, that dependence from the objective conditions of life of the consumer.
 
Date 2012-12-18T08:29:35Z
2012-12-18T08:29:35Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Стеценко, В. А. Потреба як рушійна сила в рекламній діяльності / В. А. Стеценко, Н. П. Скригун // Промисловість. Наука та дослідження. - 2011. - Т. 3.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4531
 
Language uk_UK