Потреба як рушійна сила в рекламній діяльності
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Потреба як рушійна сила в рекламній діяльності
Needs as the driving force in advertising activities Потребность как движущая сила в рекламной деятельности |
|
Creator |
Стеценко, В. А.
Стеценко, В. А. Stetsenko, V. Скригун, Н. П. Скрыгун, Н. П. Skrygun, N. |
|
Subject |
потреба
поведінка споживача рекламна діяльність потребность поведение потребителя рекламная деятельность needs consumer behavior advertising activities |
|
Description |
В роботі досліджена проблема впливу заходів реклами на прийняття рішення про покупку споживачем на вітчизняному ринку. Визначено рушійною силою здійснення покупки – потребу, що залежність вiд об'єктивних умов життєдiяльностi споживача. В работе исследована проблема влияния рекламы на принятие решения о покупке потребителем на отечественном рынке. Определено движущей силой осуществления покупки - потребность, которая зависит от объективных условий жизнедеятельности потребителя. This paper studied the problem of the impact of advertising on the decision to buy the consumer in the domestic market. Was determined the driving force for purchase – need, that dependence from the objective conditions of life of the consumer. |
|
Date |
2012-12-18T08:29:35Z
2012-12-18T08:29:35Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Стеценко, В. А. Потреба як рушійна сила в рекламній діяльності / В. А. Стеценко, Н. П. Скригун // Промисловість. Наука та дослідження. - 2011. - Т. 3.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4531 |
|
Language |
uk_UK
|
|