Запис Детальніше

Дослідження впливу факторів на формування збалансованої системи маркетингових показників залежно від середовища їх виникнення

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження впливу факторів на формування збалансованої системи маркетингових показників залежно від середовища їх виникнення
Исследование влияния факторов на формирование сбалансированной системы маркетинговых показателей в зависимости от среды их возникновения
The influence factors on the formation of a balanced system of marketing indicators depending on the environment origin
 
Creator Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н.
Solomyanuk, N.
Стеценко, В. А.
Стеценко, В. А.
Stetsenko, V.
 
Subject збалансована система маркетингових показників
сбалансированная система маркетинговых показателей
balanced system of marketing indicators
макросередовище
мікросередовище
макросреда
микросреда
macroenvironment
microenvironment
 
Description В роботі досліджено процес формування збалансованої системи маркетингових показників. Визначено необхідні численні фактори зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, що мають бути враховані при формуванні системи.
В работе исследован процесс формирования сбалансированной системы маркетинговых показателей. Определены необходимые многочисленные факторы внешней и внутренней среды предприятия, которые должны быть учтены при формировании системы.
In this paper was examined the process of formation of a balanced system of marketing indicators. Was defined the necessary number of factors external and internal environment that must be considered when forming system.
 
Date 2012-12-18T08:30:51Z
2012-12-18T08:30:51Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Соломянюк, Н. М. Дослідження впливу факторів на формування збалансованої системи маркетингових показників залежно від середовища їх виникнення / Н. М. Соломянюк, В. А. Стеценко // 8 міжнар. наук.-техн. і-нет-конф.: матеріали конф. – 2012.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4533
 
Language uk_UK