Дослідження впливу факторів на формування збалансованої системи маркетингових показників залежно від середовища їх виникнення
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження впливу факторів на формування збалансованої системи маркетингових показників залежно від середовища їх виникнення
Исследование влияния факторов на формирование сбалансированной системы маркетинговых показателей в зависимости от среды их возникновения The influence factors on the formation of a balanced system of marketing indicators depending on the environment origin |
|
Creator |
Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н. Solomyanuk, N. Стеценко, В. А. Стеценко, В. А. Stetsenko, V. |
|
Subject |
збалансована система маркетингових показників
сбалансированная система маркетинговых показателей balanced system of marketing indicators макросередовище мікросередовище макросреда микросреда macroenvironment microenvironment |
|
Description |
В роботі досліджено процес формування збалансованої системи маркетингових показників. Визначено необхідні численні фактори зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, що мають бути враховані при формуванні системи. В работе исследован процесс формирования сбалансированной системы маркетинговых показателей. Определены необходимые многочисленные факторы внешней и внутренней среды предприятия, которые должны быть учтены при формировании системы. In this paper was examined the process of formation of a balanced system of marketing indicators. Was defined the necessary number of factors external and internal environment that must be considered when forming system. |
|
Date |
2012-12-18T08:30:51Z
2012-12-18T08:30:51Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Соломянюк, Н. М. Дослідження впливу факторів на формування збалансованої системи маркетингових показників залежно від середовища їх виникнення / Н. М. Соломянюк, В. А. Стеценко // 8 міжнар. наук.-техн. і-нет-конф.: матеріали конф. – 2012.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4533 |
|
Language |
uk_UK
|
|