Запис Детальніше

Стратегії управління споживчим капіталом промислового підприємства на основі його діагностики

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегії управління споживчим капіталом промислового підприємства на основі його діагностики
Strategies of customer capital management of the industrial enterprise based on its diagnostics
 
Creator Голишева, Євгенія Олексіївна
Голышева, Евгения Алексеевна
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
 
Subject діагностика
управління
споживчий капітал
матриця
стратегія
промислове підприємство
ресурси
потенціал
 
Description У статті представлено авторський підхід до структури споживчого капіталу промислового підприємства із поділом на ресурсну та потенціальну частини. Визначено етапи діагностики споживчого капіталу на основі оцінювання його складових, ресурсної та потенціальної частин. Запропоновано матрицю діагностики споживчого капіталу «ресурси-потенціал», на основі якої визначено стратегії оптимізації управління споживчим капіталом на промисловому підприємстві.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29587
В статье представлен авторский подход к структуре потребительского капитала промышленного предприятия с разделением на ресурсную и потенциальную части. Определены этапы диагностики потребительского капитала на основе оценки его составляющих, а также ресурсной и потенциальной частей. Предложена матрица диагностики потребительского капитала «ресурсы-потенциал», на основе которой определены стратегии оптимизации управления потребительским капиталом на промышленном предприятии.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29587
It is presented author's approach to the structure of customer capital with the division of the resource and potential parts. The process of the diagnosis of customer capital based on evaluation of its components and the resource and potential parts is defined. It is proposed the matrix "resources-potential" of the diagnosis of customer capital, based on it strategies of optimizing of customer capital management are defined.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29587
 
Publisher ООО «Северо-восточная энергетическая компания «СВЭКО»
 
Date 2012-12-19T10:00:26Z
2012-12-19T10:00:26Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Голишева, Є.О. Стратегії управління споживчим капіталом Промислового підприємства на основі його діагностики [Текст] / Є.О. Голишева // Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит. – 2012. – № 8 (102). – С. 75-80.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29587
 
Language uk