Запис Детальніше

Дослідження сутності проблеми: місце та роль в процесі розроблення та прийняття маркетингових інноваційних рішень

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження сутності проблеми: місце та роль в процесі розроблення та прийняття маркетингових інноваційних рішень
The investigation of problem’s essence: a place and role in the course of the marketing innovative decisions’ development and adoption
 
Creator Грищенко, Олена Федорівна
Грищенко, Елена Федоровна
Gryshchenko, Olena Fedorivna
 
Subject проблемна ситуація
симптом
проблема
маркетингове інноваційне рішення
проблемная ситуация
симптом
проблема
маркетинговое инноваионное решение
marketing innovative decision
problem
problem situation
symptom
 
Description У статті розглядається теоретико-методичні підходи до визначення сутності проблеми з точки зору її визначальної ролі в процесі розроблення, прийняття та реалізації маркетингових інноваційних рішень. Розглянуто найбільш використовувані методи аналізу проблемних ситуацій, виявлено їх переваги та недоліки. Представлено авторський підхід до організації процесу аналізу та дослідження проблемної ситуації, яка виникає в процесі господарювання
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29639
The article deals with theoretical and methodological approaches to determining the nature of the problem in terms of its crucial role in the development, adoption and implementation of marketing innovative decisions. The most used methods of problem situations’ analysis are considered, their advantages and disadvantages are analyzed. The author's approach to the analysis of the problem situation that arises in the process of management is presented
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29639
 
Publisher Академія муніципального управління
 
Date 2012-12-20T12:11:26Z
2012-12-20T12:11:26Z
2012-07
 
Type Article
 
Identifier Грищенко, О.Ф. Дослідження сутності проблеми: місце та роль в процесі розроблення та прийняття маркетингових інноваційних рішень [Текст]/ О.Ф. Грищенко // Ефективна економіка [Електронний ресурс]. – 2012. - №7. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=1289
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29639
 
Language uk